Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Her er noen bilder jeg tok i dag, sånn ble det ihvertfall :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langestrand123 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Du har gjort en nydelig bil enda nydeligere Ole. alt passer veldig bra sammen. perfekte familiebil;) hvor er bilde tatt forresten? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Tusen takk langestrand123, :D Bildene er tatt oppi et bygge felt i Holmestrand :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langestrand123 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Synes det var noe kjent fra i vinter når jeg var der oppe med bmw`n til dama og drifta litt :P hehe men må si det blir imponert over alle skodane her inne, trodde det bare var jeg som kjørte rundt i en kjip skoda tdi, men viser seg at skoda ikke er kjipt i hele tatt:D forresten den IC`n du monterte, hvilke mål var det på den ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Skoda er langt i fra kjip, det er helt sikkert, det er billig god kvlitet, også ser de bra ut.. :) Intercooleren har et register som er 40cm Lang, 14cm Høy og 8cm Tykk altså den delen som lufta kommer inn, hele lengden på cooleren er 61cm, håper det hjalp litt... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langestrand123 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Skoda er langt i fra kjip, det er helt sikkert, det er billig god kvlitet, også ser de bra ut.. :) Intercooleren har et register som er 40cm Lang, 14cm Høy og 8cm Tykk altså den delen som lufta kommer inn, hele lengden på cooleren er 61cm, håper det hjalp litt... jaja hjalp en hel del, bestilte den som er 14cm høy, men 60 lang fra maxam-tuning. tror du den kommer til å passe da el ? begynner å bli litt skeptisk til ombyggning når pappa begynner å snakke om forandring av luftens areal i rørene Dvs: mindre trykk fra turbo viss rør er større en orginalt? noe peiling på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Det burde gå fint med 60cm, de orginale er 2,5" på min.. hvis du ikke har en tråd, så lag deg en, så tar vi det videre der :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Halla Ole! Takk for sist! Står til? Noe nytt på kjerra? :) Driver og bygger mer på vogna mi nå. Mont kanalskjørt som skal lakkeres bare tilpassningene er ferdig. Bygger også nedre del til bakfangeren for å senke denne litt. For å gjøre det litt noe eget har jeg valgt å bruke deler som er beregnet til andre bilmerker,og heller modifisere så det passer min. Bilder kommer. Jobber med å fikse nytt treff,prøver da å ta det ved jobben min,da har dere mulighet å se nye Skoda-modeller. De somgår med planer om å kjøpe ny,har mulighet å prøve også. D-I Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Skitsnyggt Olé!!! Godt at se at du lever... husker at dette faktisk var den første tråden jeg leste her på forumet ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Heisann gutter, Jo bare bra her Mr.Skodaracing, har bygget om til midt montert Cooler som du ser, det er vel det som har skjedd det siste:) ja vist høres ut som om du har litt og drive med om dagen også hehe, gleder meg til bilder, jeg bare digger bilder... Takk M Veldig hyggelig og høre, ja stemmer det, det føles godt hehe :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 din jævla dritt gjorde dette før jeg rakk det før deg...... Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Veit ikke helt hva jeg skal de til dette Nicco, men ikke takk ihvertfall ;), men Mohahaha passer meg bra, hehe Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Veit ikke helt hva jeg skal de til dette Nicco, men ikke takk ihvertfall ;), men Mohahaha passer meg bra, hehe nå syntes jeg du er veldig lite profesjonell.... må jeg komme å bitche deg eller skal jeg bare sitte her å forsøple tråden din.. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet August 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Tenker det ordner seg jeg ;) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hei hei folkens, da er det skjedd litt nye ting her, ble litt lei det gamle interiøret, før litt demontering/montering hva synes dere? Hvis dere ikke ser det så er det orginalt RS interiør fra en 03 mod RS :D veldig deilige seter... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg