acoupe Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 å fy faen !!!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Bra Ole... Enderli står interiöret i stil med prestanda og eksteriören!! Skitsnyggt, som vi sier i donatorlandet ;) Regner med at det blir en oppdatering på treffet! //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 ble bra dette... har dy byttet dashbordet også? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Er det noe du vil si Skodaracing? hehe.. Nei dashbordet er ikke byttet, heller ikke rattet :( Det som er byttet er framsetene, baksetene dørtrekk foraen og bak og armlenet :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Sleit bare litt med bilder jeg skulle legge inn...ikke noe viktigere.. Laget den egne tråden med modifisering istede. Blir spennende å se bilen din,du har gjort en bra jobb!! Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 hehe ok, jo takk veldig fårnøyd selv :) jepp så det, bra noen fikser litt selv også ;) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 En Imponerende tråd. Det lengste jeg har klart og komme på de 1.5 årene jeg har eid min octavia er nye felger, type MILLE MIGLIA ZR 18". Men no har du sittet griller i hode på meg =) All creds til deg for alt du har gjort med bilen, Utrolig FIN bil :D Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 En Imponerende tråd. Det lengste jeg har klart og komme på de 1.5 årene jeg har eid min octavia er nye felger, type MILLE MIGLIA ZR 18". Men no har du sittet griller i hode på meg =) All creds til deg for alt du har gjort med bilen, Utrolig FIN bil :D Hei Junior High Tusen takk for tilbake meldingen, sånne tilbake meldinger gjør at jeg har lyst til og fortsette, :) godt og høre at jeg kan inspirere andre litt, litt fiksing på bakparten av bilen står vel for tur tenker jeg:) takk igjenn.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Da har du vel en plan og da? Eller vil du ikke dele den med oss ennå :P? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Ja jeg har en liten plan, men vil ikke dele den med dere enda hehe, får se om den blir gjennomført ;) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Tok noen bilder når jeg tilfeldigvis var langt pokkerivold inni skogen med bilen i går, og da ble det mobil bilder altså, men det får bare gå bra, synes de ble bra jeg :) må nesten forstørre det nederste her:) Hva synes dere? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Tøff location der ved brua. Nå må du spare litt penger til en speilrefleks du som er så glad i å ta bilder Ole.... eller kanskje spørre dama hvis du kan få en tidlig julgave :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardk Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Det første bildet under brua der var knall! /vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Takker gutter, hyggelig og høre. Ja får se om det blir speilrefleks, må vurdere det litt :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 SKODA!! der har du bil for livet! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg