Ole-mann Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Det skal jeg gjøre, må bare få lakka den og hivd den på bilen først hehe, går litt tregt her, takker, blir penere nå snart ;) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hehe. ja ting tar tid. gikk selv å drøssa om å bestille rs fanger et par uker før jeg bestilte.. så brukte jeg en liten evighet på å få den på bilen hehe.. ja gå for de originale grillene osv... ser mye penere å mer modent ut.. ser igrunn bare rånete ut med gitter... skal gi deg en knallpris jeg.... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Dette blir bare helt knall ole, skikkelig missunnelig jeg nå :) Når får du lakkert fangeren osv? gleder meg til å se alt på bilen! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 tja det var det da, ting tar tid veit du, skal prøve og få gjort det snart jeg, godt og høre at du er missunelig hehe:lol: neida... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Da har jeg kjøpt ny IC som passer akuratt inn i RS fangeren som kommer på, skal hente den i mårra eller no... Men er litt usikker på om disse tingene kommer på nå eller om jeg skal vente på varmere tider... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 det blir knallbra :) Gleder meg til resultatet!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Da har jeg hentet cooleren, her er noen bilder, Sånn ca det vil bli seende ut. Hva tror dere? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Blir bra det der Ole-Mann..Men du har jo orginal motor,hjelper nesten ikke med større IC da vil jeg tro.Den lille IC du har orgianlt nedi hjørnet holder i massevis den,så lenge du er på 200 hk grensa.Men har du tenkt deg over så er det greit.Men uansett,sett på netting foran.Blir du stoppet i rutinekontroll,så blir du garantert spurt om hvorfor du har større IC i fronten,og da begynner de med at det er økning av HK,å bla bla.Men det blir jævla bra,kommer til å bli kult.En Skoda liksom,med stor IC i fronten,blir nice.Kom med bilder da,så skal jeg prøve å få opp mine jeg å,hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Takk, ja skal ha sort netting, ja sant som du sier med effet og sånn, men får mere kald luft til turboen(kald luft et mindre en varm luft) som også muligens kan spare pakningen min litt + ett veldig kult utsende, ja skal prøve og få litt bilder inn når alt er klart, ;) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 se der ja! nå blir det fart på sakene! Var skummelt lik cooleren jeg har på corradoen :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 se der ja! nå blir det fart på sakene!Var skummelt lik cooleren jeg har på corradoen :) 53cm Lang uten lengden på rørtilkolingene, 14cm Høy og 8cm Tykk. syntes den passet bra inni fangeren.. :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 som sagt.. sett på de originale gitterene!! blir bra med cooler. ALT er bedre en den lille "oppbevaringsboksen for ladetrykk" som sitter gjemt inni der. kan faen ikke kalle den originale driten for intercooler. med større cooler vil du ikke bare få bedre effekt. men bedre moment å en finere kurve.. hvor kjøpte du intercooleren? pris? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 som sagt.. sett på de originale gitterene!! blir bra med cooler. ALT er bedre en den lille "oppbevaringsboksen for ladetrykk" som sitter gjemt inni der. kan faen ikke kalle den originale driten for intercooler. med større cooler vil du ikke bare få bedre effekt. men bedre moment å en finere kurve.. hvor kjøpte du intercooleren? pris? Du får sende meg en PM du om pris på de gitterene da veit du så får vi se, den er kjøpt på http://www.maxam-tuning.com 30% nå løp og kjøp folkens... 1048kr inkludert frakt... gleder meg til og få allt på bilen når det blir litt varmere i været igjenn... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Du har mail. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hei. Da har jeg fått de klare blink lysene forran, de blir satt på med resten av tingene som jeg skal ha på litt nærmere sommeren, :D Takk til acoupe Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg