cosworth87 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Downpipen kan gjerne vere større en eksosen.. dette pga er turbulend av blandingen fra wastegate og turbin. + fortere man blir kvitt eksosen teller ganske mye den første biten av eksos. for den blir jo kaldere lenger bak Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Hallo gutter. ja her skjedde det jo litt. Har kjøpt oss hus, så vi får ikke nett igjenn før begynnelsen av februar eller no, xenon lysa ligger på postkontoret så de blir henta i romjula hvis det går, utenom det er det bare kaldt og jævlig ;) gleder meg til det blir varmere i lufta da kommer alle tinga på bilen og det GLEDER jeg meg til, i mens GOD JUL og GODT NYTT ÅR..... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hei folkens, får nettet nå snart. men har fått på xenon lysa og det var nice, lyste veldig bra.. de delene som skal lakeres blir lakert nå snart og montert så fort det er mulighet.. så i mellomtiden er det bare og ta det rolig og finne på noe nytt med bilene deres.... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Sendte grillramma, nedre delen på bakfangeren og RS fangeren forran på lakkering før helgen, fikk hentet grillramma og bakdelen i dag og dette blir veldig bra, Front fangeren får jeg i løpet av uka eller i begynnelsen av neste uke, litt usikker på om fronten blir satt på før sommer felgene skal på, hva synes dere om det? ser vel litt kjipt ut med RS front og orginale 15" felger?? eller? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Jeg synes du skal sette på fangeren samtidig du setter på sommerhjula :) tror det blir bra, gleder meg skikkelig til å se bilder!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Ja bli nok til at jeg venter litt, jeg gleder meg LITT jeg også hehe.. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Da her jeg bestillt øyelokk til bilen, gleder meg til og få de... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangstuen Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hvor bestillt du øyelokk? Synes jeg øyelokk er tøff... Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 jeg kan svare for han, ebay ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Ja det stemmer, kjøpte de på ebay. Hentet foresten RS fangeren fra lakk i dag, og jeg liker det. vet ikke om jeg greier og holde ut all ventinga lenger, nå trenger jeg bare rør og bøyer til IC`n, men fangeren og det andre kommer på før det.... :D:D:D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Dette blir skikkelig bra :) Kan jeg få lov til å ta bilder av bilen i sommer eller???? :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Om du kan få lov???? ville vært en stor ære om du tok bilder av den Stian... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei hei! Takk for kommentaren! :) Kul skoda, og kule felger! Jeg hadde lyst på med svart, men havnet med de.. Kjøpte de i sommer, så får vente litt med nye igjen... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hei folkens, da har jeg fått tatt noen bilder av de delene som er lakkert og øyelokkene jeg fikk i går (som jeg fikk veldig fort. Nedre delen på bakfangeren som ble lakert har jeg satt på, så kan ta bilde av den en annen dag. Hva tror dere? Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 utrolig bra, dette blir skikkelig kult :) Og de øyelokkene må være de fineste jeg noen gang har sett :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg