Gå til innhold

Min Octavia 1,8 Turbo 20v

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

Downpipen kan gjerne vere større en eksosen.. dette pga er turbulend av blandingen fra wastegate og turbin. + fortere man blir kvitt eksosen teller ganske mye den første biten av eksos. for den blir jo kaldere lenger bak

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hallo gutter.

ja her skjedde det jo litt. Har kjøpt oss hus, så vi får ikke nett igjenn før begynnelsen av februar eller no, xenon lysa ligger på postkontoret så de blir henta i romjula hvis det går, utenom det er det bare kaldt og jævlig ;) gleder meg til det blir varmere i lufta da kommer alle tinga på bilen og det GLEDER jeg meg til, i mens GOD JUL og GODT NYTT ÅR.....

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei folkens, får nettet nå snart. men har fått på xenon lysa og det var nice, lyste veldig bra.. de delene som skal lakeres blir lakert nå snart og montert så fort det er mulighet.. så i mellomtiden er det bare og ta det rolig og finne på noe nytt med bilene deres....

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sendte grillramma, nedre delen på bakfangeren og RS fangeren forran på lakkering før helgen, fikk hentet grillramma og bakdelen i dag og dette blir veldig bra, Front fangeren får jeg i løpet av uka eller i begynnelsen av neste uke, litt usikker på om fronten blir satt på før sommer felgene skal på, hva synes dere om det? ser vel litt kjipt ut med RS front og orginale 15" felger?? eller?

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer, kjøpte de på ebay.

Hentet foresten RS fangeren fra lakk i dag, og jeg liker det. vet ikke om jeg greier og holde ut all ventinga lenger, nå trenger jeg bare rør og bøyer til IC`n, men fangeren og det andre kommer på før det.... :D:D:D

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, da har jeg fått tatt noen bilder av de delene som er lakkert og øyelokkene jeg fikk i går (som jeg fikk veldig fort.

 

PIC_0006-2.jpg

 

PIC_0010.jpg

 

PIC_0008.jpg

 

Nedre delen på bakfangeren som ble lakert har jeg satt på, så kan ta bilde av den en annen dag.

Hva tror dere?

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår