Gå til innhold

Min Octavia 1,8 Turbo 20v

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei igjenn, da har jeg fått tatt bilde av bilen bak fra, den er litt møkette så det ser ut som om det er litt farge forskjell på fangeren og den nedre delen som er lakert, men det er ikke det...

 

her er den i hvertfall..

 

PIC_0015.jpg

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra detta... ikke fler som vil ha RS fanger?

1 kompis skal kanskje selge sin ulakkert for å gå for WRC styling

ikke sant dannig88??

bakruteviskeren er utroolig fin å ha da..

 

 

syntes nesten du burde gå for faceliftbakfanger..

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Til EyeLid nei det er skvettlappen som er sånn, stussa litt selv når jeg satt den på, men har vurdert og ta av de bak ihvertfall, tror det blir mye penere... :)

 

Det med facelift bakfanger det blir ikke første prioritert, skal bygge dobble potter bak snart, enten en på hver side eller to på hver side, kom gjerne med meninger ang det... :)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror 2 runde på ene siden blir best jeg. simonsstussene er faktisk veldig fine.. å ha eksos på begge sider syntes vertfall jeg er harry når du ikek har en V motor med stort volum.

 

men for all del ikke gå for RS eksos bak. faen så stygt det er med enderøret midt på fangeren. hehe...

 

WRC stylinga er DRIIITKUL

kep_05_03_octavia_wrc_1_nagy.jpg

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir på hverside, det har jeg alltid hatt lyst på, så nå skal det blir det hehe. den wrc fronten får man også to store lykter som skal stå der det skrudde dekslet er under hovedlyktene er..

 

her er ett bilde til av WRC frnten til dere interesserte,

 

wrc.jpg

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir på hverside, det har jeg alltid hatt lyst på, så nå skal det blir det hehe. den wrc fronten får man også to store lykter som skal stå der det skrudde dekslet er under hovedlyktene er..

 

her er ett bilde til av WRC frnten til dere interesserte,

 

wrc.jpg

 

 

det der er ingen WRC frondt

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt enig Stian, vi får holde oss til litt mere moderate greier ja, til cosworth87 det står i hvertfall WRC STYLE,

men ser at de ikke er like jeg også...

 

 

CAR STYLING AND TUNING Originální tuning shop a autodoplòky pro tuning

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originale WRC fangeren/stylingen er POORNO på octaviaen..

har sett octavia wrc live. å vil påstå det er blandt de kuleste WRC bilene som finnes.

 

den på den sorte så ut som en billig søplefanger fra rieger..

 

Foresten du trenger ikke powerflexforinger til octaviaen din?

framre og bakre bærearmsforing forran.. koster egentlig 1068,- du skal få de for 800?? hyl ut fortes mulig isåfall.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår