BENT87 Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 hei. skal ha meg ny spiller og lurer på om denne holder mål? http://thansen.dk/product.asp?c=834014989&n=1200266494&pn=-1997943956 noen som har noe mer info om denne spilleren? og noen som har hørt om dette merke? er de positive ting å si om dette eller negative? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 nja.. skeptisk. det var jo minimalt med info om denne da, og jeg har ikke funnet noe noen andre steder heller. og lite inn\utganger for en dvd head unit hva med å sjekke finn.no. du finner strøkne spillere fra kjente merker til en grei pris der. eller på eGay skeptisk til å kjøpe noe ingen har hørt om. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Xzound er merket til THansen/Mobilsentrum... du finner dermed samme spilleren på mobilsentrum.no. Vær oppmerksom på at fronten på slike spillere er større enn vanlig DIN/ISO-standard, så er det trangt rundt spilleren i dashbordet kan monteringen bli et problem. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg