Gå til innhold

Min Ford Escort WRC, nå med bur!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

er ikke vits med justeringsmuligheter når man skal drifte.. alt skal stå i null uansett:D

 

ikke det liksom? ehm, JOH! er jo en grunn til at drifterne kjører rc'er med justerrings muligheter da! merker en del forskjell også!

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke det liksom? ehm, JOH! er jo en grunn til at drifterne kjører rc'er med justerrings muligheter da! merker en del forskjell også!

 

EHM NEI!... Har ikke bruk for det.. Hjulvinklene skal stå mest mulig i null.. Tror du blander drifting og banekjøring jeg..

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fart avhenger av motor og utveksling.. Men den blir ustabil i veldig høye hastigheter.. Men den skal jo ikke gå fort, den skal gå sidelengs..

 

Jeg syns den er utrolig kontrollert å drifte med, trenger bare låse diffene så er den superb..

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke det liksom? ehm, JOH! er jo en grunn til at drifterne kjører rc'er med justerrings muligheter da! merker en del forskjell også!

 

jeg kjører selv med en losi xxx-s bil. der kan alt av hjulvinkler og rollcenter justeres.

 

jeg hadde tt01 men det ble for mye leketøy syntes jeg. det med å kunne justere ting er egentlig ikke så viktig. feks jeg byttet olje i mine dempere for å få mer krengning i bilen, da ble bilen lavere pga demperenes hardhet. da var det fint å kunne justere hjulvinklene på nytt. så mgr har rett til en vissgrad i sitt utsagn, men alle hjulvinkler pleier å stå i null.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi ikke blande drifting og banekjøring da.. Det jeg sier er at i drifting er det optimale å kjøre med hjulvinklene i null p.g.a dekkslitajse og fordi bilen skal skli mest mulig sidelengs. Ved banekjøring MÅ man ha justerbare vinkler, eller vil man ikke få et optimalt setup på bilen. Dette vet jeg da jeg kjører delvis aktivt 1:8 Track på asfalt bane. Kjører med mye spissing og camber bak, forran er det litt minus spissing, nesten uten camber. Legger ved bilde av banebilen så kan dere se hjulvinklene:D

 

 

DSC00229.jpg

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår