Gå til innhold

240GLE: Volvo 240 85modell Turbo (oppdatert, ny bil)

Ranger emnet

240GLE 86mod

Anbefalte innlegg

Hei du.

Flott bil du har.

Har akkurat fått tilbakefall til Volvo syken selv og skaffet meg en 86 modell 245. Så det flotte interiøret fra den USA bilen og fikk ha begjær. Skal det selges, og til hvilken pris i så fall?

Takk:) hehe er bra det da;) ja er til salg ja:) hadde tenkt 2500,- for det da er alt med , dørtrekk, gulv teppe, er 7 seter:P 2 bakerst for personer under 15år mener jeg, vis du er interisert i det kan jeg ta flere bilder i morra og sånt;) har ikke sett så nøye på det siden det bare ble tatt ut av bilen og lagra men kunne ikke se noen skader da, men skal se mere på det i morra:)

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra det da;) Skal sette bort min til sveising da jeg ikke har no sveise apparat til og ta det selv:( så rusta blir tatt i slutten av denne månden starte på den neste:P eneste jeg har på gang nå er at jeg har fått tak i nakkestøtter bak med puter, så mangler bare puter foran. Så skal jeg få ta i elektrisk bagasjeroms åpner, så er det da orginal lakse trapp og orginal vinge:)

jeg har org laksetrapp å vinge om du er intresert.bare kom med bud.

rustsveisinga blir tatt på minbil til sommeren da jeg har samme problem som deg. har ikke sveise utstyr.

bilde av nakkestøtten?

har tenkt på å skaffe elektrisk selv, men er ikke sikker på hvor man får bestilt det.

mye du mangler til den elektriske bagasjeroms åpnern?

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, blir gromt dette når du får tak i riktig grill!

Jeg lurer på om turbotrynet på forumet her har en liggende på taket sitt..

Den fargen du har er ufattelig fin med chrome..

Takk:) ja vis jeg bare kan finne en da:P hehe, begynner og hjelpe seg men er nok nødt og sende borte bilen til lakking lakken jeg hadde kjøpt etter lakk koden i pannseret ble mørkere så må nok lakke hele bilen:(:P syns den fargen er veldig fin:) enig med det at den passer med chrom:) kaller han seg bare turbotrynet eller no mere, vis han har en ligganes så får jeg høre med han om han skal selge:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har org laksetrapp å vinge om du er intresert.bare kom med bud.

rustsveisinga blir tatt på minbil til sommeren da jeg har samme problem som deg. har ikke sveise utstyr.

bilde av nakkestøtten?

har tenkt på å skaffe elektrisk selv, men er ikke sikker på hvor man får bestilt det.

mye du mangler til den elektriske bagasjeroms åpnern?

Det blir bra;) er ikke no gøy og ikke ha sveise utstyr:(

har bare fått tak i motor mangler resten, har no lednings nett og sånt ligganes så bruker nok bare det eller no:) får vel kjøpt elektriske bagasjeroms åpner på bilxtra eller biltema men da må du jo lage feste og sånt selv.

Har lyst og kjøpe fra deg men så er det det med posten da skal jo ganske langt spørst om det er helt når det kommer ned hit da:(

kan ta bilde av nakkestøttene etter på, må montere de først. vis det er noen som har nakkeputer til foran den gamletypen nakkestøtt så si i fra vis de skal selges mangler foran:(:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bra;) er ikke no gøy og ikke ha sveise utstyr:(

har bare fått tak i motor mangler resten, har no lednings nett og sånt ligganes så bruker nok bare det eller no:) får vel kjøpt elektriske bagasjeroms åpner på bilxtra eller biltema men da må du jo lage feste og sånt selv.

Har lyst og kjøpe fra deg men så er det det med posten da skal jo ganske langt spørst om det er helt når det kommer ned hit da:(

kan ta bilde av nakkestøttene etter på, må montere de først. vis det er noen som har nakkeputer til foran den gamletypen nakkestøtt så si i fra vis de skal selges mangler foran:(:P hehe

nei men men får alltids lånt det så det fikser man.

okei, fikse fester er jo ikke rare jobben. dette fikser du :)

ja må pakkes godt inn, å laksetrappa + spoilern blir jo stor å tung når man pakker det godt nåkk inn så blir sikkert ikke billig. kan skjelle pris om interesse?

bilde:

18-2.jpg

ja du må ta bilde så man får sett hvordan det ble.

jeg hadde, men dem gikk i søpla desverer.

skal si fra om jeg finner noen som har. tror jeg vet fler som har noe sånt liggende.

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men men får alltids lånt det så det fikser man.

okei, fikse fester er jo ikke rare jobben. dette fikser du :)

ja må pakkes godt inn, å laksetrappa + spoilern blir jo stor å tung når man pakker det godt nåkk inn så blir sikkert ikke billig. kan skjelle pris om interesse?

ja du må ta bilde så man får sett hvordan det ble.

jeg hadde, men dem gikk i søpla desverer.

skal si fra om jeg finner noen som har. tror jeg vet fler som har noe sånt liggende.

Ja, er alltid noen som har et sveiseapparat å låne ut:)

Skal nok få kobla opp den bagasjeåpner så for jeg får den fra en kammerat som har den ligganes:) Nei sant det:( vis du kunne ha sjekka pris hadde jeg vært takknemlig:) er veldig interisert men så kommer det ann på pris osv da. Ok:( vis du kunne det hadde det vært fint:) Bare si ifra vis du sklle trenge noen deler, kan hende jeg har noe ligganes her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) hehe er bra det da;) ja er til salg ja:) hadde tenkt 2500,- for det da er alt med , dørtrekk, gulv teppe, er 7 seter:P 2 bakerst for personer under 15år mener jeg, vis du er interisert i det kan jeg ta flere bilder i morra og sånt;) har ikke sett så nøye på det siden det bare ble tatt ut av bilen og lagra men kunne ikke se noen skader da, men skal se mere på det i morra:)

Hei igjen.

Er veldig interesert i flere bilder av interiøret. Ble veldig lysten på et sånt interiør. Hva slags årsmodell er donorbilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Er veldig interesert i flere bilder av interiøret. Ble veldig lysten på et sånt interiør. Hva slags årsmodell er donorbilen?

Hei, er en 83mod, er kunne 2 ting som er litt skadde på,

1. nakkestøtta på passasjer sia mener jeg, det skal være mullig og bytte nakkestøttene

2 dørhylle på førerdøra er slitt.

skal ut og ta flere bilder nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakkestøttene kan tas av ja...

Ok:) var litt usikker men mente jeg hadde sette det et sted at det gikk ann:P takk i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

bilder kommer litt senere var ikke mere strøm på kameraet. bilder blir lagg ut her: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=1146&cat=160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er alltid noen som har et sveiseapparat å låne ut:)

Skal nok få kobla opp den bagasjeåpner så for jeg får den fra en kammerat som har den ligganes:) Nei sant det:( vis du kunne ha sjekka pris hadde jeg vært takknemlig:) er veldig interisert men så kommer det ann på pris osv da. Ok:( vis du kunne det hadde det vært fint:) Bare si ifra vis du sklle trenge noen deler, kan hende jeg har noe ligganes her;)

det er sant... ert jo litt arbeid da.

det er fort gjort, det gjør du på en times tid om du bruker så lang tid.. er jo ikek mye arbeid å montere etter det jeg husker.

ja kan skjekke i morrgen, skal sende noen pakker i morra så skal ta mål av den pakken eller hvor stor den eventuelt ville blitt.. tror ikke det kan være så dyrt..

ja skal si fra om jeg trenger noe.. nå trenger jeg mest bare motor deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant... ert jo litt arbeid da.

det er fort gjort, det gjør du på en times tid om du bruker så lang tid.. er jo ikek mye arbeid å montere etter det jeg husker.

ja kan skjekke i morrgen, skal sende noen pakker i morra så skal ta mål av den pakken eller hvor stor den eventuelt ville blitt.. tror ikke det kan være så dyrt..

ja skal si fra om jeg trenger noe.. nå trenger jeg mest bare motor deler.

Ja sant det:) Ok det hadde vært fint, vis det ikke blir for dyrt så tenker jeg nok jeg kjøper det av deg;)

Har noen motor deler som har to innsug et for turbo bruk med ekstra innsprut for mere bensin, og et fra en FX motor:P har og 2 K gassere men er nok ingen som vil ha det, den ene er dårlig mens den andre fungerte helt fint sånn som den skal før den ble tatt av motorn, hva er det du trenger av det da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider