Gå til innhold

240GLE: Volvo 240 85modell Turbo (oppdatert, ny bil)

Ranger emnet

240GLE 86mod

Anbefalte innlegg

Ok, blirt fort penger når man trenger ting til motor'n:(

Skjønner vil ha 531 topp sjøl:P funker da med 398 topp:)

Mye hadde du tenkt deg for lasketrappa og vinga da? men så kommer det jo ann på mye frakt og det kommer på i tillegg da.

Har ikke no felger tilsalgs nå.. har bare noen stål felger som ikke er i bruk:P hehe, men kan sikkert høre med noen folk om de har turbo felger eller andre felger tilsalgs;)

Hehe, i dag hadde jeg tenkt og skru av servoen av delebilen og så gjøre den rein og bytte mansjeter og litt sånt. Sånn at den er klar til og settes på bilen:)

framover blir det vel egentlig bare og se etter el-vinduer, el-motor til takluke som er tilsalgs:P. Sette i Voltmeter, Oljetrykk, Oljetemp og Utetemp målere, har det ligganes orginale målere:D:)

ja desverre, er ikke billig...sku hatt et par pengetrær selv.

okei, men du får si fra om du finner noen strøkne turbo felger til salgs.

servo er smart å ha, er ikke mye arbeid å montere heller. hjlper på når man har litt felger å dekk.

litt planer har du, det er bra. skal selv montere ampermeteter å voltmeter snart, har liggense i bilen. venter enda på turtellern.

instrumenter er smart å ha.

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja desverre, er ikke billig...sku hatt et par pengetrær selv.

okei, men du får si fra om du finner noen strøkne turbo felger til salgs.

servo er smart å ha, er ikke mye arbeid å montere heller. hjlper på når man har litt felger å dekk.

litt planer har du, det er bra. skal selv montere ampermeteter å voltmeter snart, har liggense i bilen. venter enda på turtellern.

instrumenter er smart å ha.

Ja, hadde ikke vært dumt det;) hehe

skal si i fra vis jeg finenr noen;)

Servo ja:P hehe skal nok få montert det snart litt lei og bruke tid på og svinge nå bilen så og si står stille:P hehe

er litt planer ja:P hehe, blir bra det;) turtellern burdte vel snart være opp hos deg:)

Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil

Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt

Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt

Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge?

Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en diger olje kjøler i fronten på den jeg ser?. kunne tengt meg den i så fall

Lurer på hvilket bilde du har settpå da? er ikke på delebilen? for den kjølern der er til A/C'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde ikke vært dumt det;) hehe

skal si i fra vis jeg finenr noen;)

Servo ja:P hehe skal nok få montert det snart litt lei og bruke tid på og svinge nå bilen så og si står stille:P hehe

er litt planer ja:P hehe, blir bra det;) turtellern burdte vel snart være opp hos deg:)

ja tror turbo felga hadde passet veldig bra på min bil + at dem ikke er så dyre..

kjenner problemet, mangler peng å økonomi selv..

men når du først kommer i gang så går det fort å montere det..

ja men man skal ha litt planer, har trua på at det blir bra. bilen din ser temmelig strøken å pen ut allerede til å være et passe org utsende. likte fargen på den :)

ja den er sendt fra oslo igår. skjekket iste.

er her om et par dager ca

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror turbo felga hadde passet veldig bra på min bil + at dem ikke er så dyre..

kjenner problemet, mangler peng å økonomi selv..

men når du først kommer i gang så går det fort å montere det..

ja men man skal ha litt planer, har trua på at det blir bra. bilen din ser temmelig strøken å pen ut allerede til å være et passe org utsende. likte fargen på den :)

ja den er sendt fra oslo igår. skjekket iste.

er her om et par dager ca

Syns Turbo felgene er veldig fin, har et sett selv, som jeg kanskje skal ha på den bla men å kjøpe dekk til de, og da er det pengene skulle ha vært her:(:P er egentlig ganske strøken bort sett fra litt rust, alt annet er helt fint:) motorn går bra:D Fargen er fin den:) beholder nok det.

Det er bra, da blir det snart turteller på deg å;) fikk sjekka pris på frakt og det i dag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Turbo felgene er veldig fin, har et sett selv, som jeg kanskje skal ha på den bla men å kjøpe dekk til de, og da er det pengene skulle ha vært her:(:P er egentlig ganske strøken bort sett fra litt rust, alt annet er helt fint:) motorn går bra:D Fargen er fin den:) beholder nok det.

Det er bra, da blir det snart turteller på deg å;) fikk sjekka pris på frakt og det i dag?:)

intresert i å selge? hehe er litt dyrt får dekk ja.. desverre..

ja likte fargen, behold den..!

penger er bestandig et problem.. sku hatt det berømte penge treet.

rust sveise er kjedelig, må gjøre det selv. hvor har du rust?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intresert i å selge? hehe er litt dyrt får dekk ja.. desverre..

ja likte fargen, behold den..!

penger er bestandig et problem.. sku hatt det berømte penge treet.

rust sveise er kjedelig, må gjøre det selv. hvor har du rust?

Er ikke så interisert i og selge de:) skal beholde den ja:D

penger ja, nå hadde det ikke vært dumt med det penge treet ja:P hehe, har ikke sveisarus før, men tror ikke det er no gøy. Jeg har rust i brønnene bak, og litt i gulvet på høyre side, er ganske lite:D hvor er det du har rust?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nakkestøttene på plass:D:P Si ifra vis deter noen som selger nakkeputer til den gamle typen nakke støtter foran, i samme mønster og farge:)

Volvo24085Mod1-1.jpg

tok også et bilde av bilen:P

Volvo24085Mod2-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok fda var det nokk den jeg så . syntes den var ganske stor amma

ok hehe:P fort gjort og se feil:) men hadde ikke vært dumt og hatt en så stor oljekjøler da:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så interisert i og selge de:) skal beholde den ja:D

penger ja, nå hadde det ikke vært dumt med det penge treet ja:P hehe, har ikke sveisarus før, men tror ikke det er no gøy. Jeg har rust i brønnene bak, og litt i gulvet på høyre side, er ganske lite:D hvor er det du har rust?

okeida, får lete på nett å se om jeg finenr der.

ja sku hatt det :p

ikke? har sveist endel rust å det er kjeedeeeliiiig.

det var ikke mye. jeg har mellom bakruta å kofferten(så pakninga mellom er borte å renner vann ned i kofferten, skjermen bak førersiden,stikker fingern igjenna, hjulbuenbak (husker ikke siden) men der stikker du å fingern igjenna å bittelitt nede en plass jeg ikke husker. vet ikke om det er rundt inni men så ikke noe under da jeg var der å så. skal skjekke det til sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okeida, får lete på nett å se om jeg finenr der.

ja sku hatt det :p

ikke? har sveist endel rust å det er kjeedeeeliiiig.

det var ikke mye. jeg har mellom bakruta å kofferten(så pakninga mellom er borte å renner vann ned i kofferten, skjermen bak førersiden,stikker fingern igjenna, hjulbuenbak (husker ikke siden) men der stikker du å fingern igjenna å bittelitt nede en plass jeg ikke husker. vet ikke om det er rundt inni men så ikke noe under da jeg var der å så. skal skjekke det til sommern.

Ja:P kan se om jeg finner noen som skal selge;)

ok hehe:P det er såpass ja:P hehe ok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:P kan se om jeg finner noen som skal selge;)

ok hehe:P det er såpass ja:P hehe ok;)

er ingen hast med di felga da.

ja er en del rust men går fort når man bare gidder begynne. hehe.

du vet, et kjent problem er mangel på motivasjon å alt får mye latskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider