BoomBoxx Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Da har jeg blitt den heldige eier av to nye anuser. Denne gangen var det hele litt mer eksklusivt (hadde X-3000 tidligere). Forsterkerne ble levert i feite metallkofferter, ser bedre ut enn veldig mye annet, og hver pakke veide litt over 11kg. Kostet "ingenting" - som vanlig. Bare masse effekt til uslåelig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 He he... Veit om en annen som har fått seg to sånne og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hehe... fin kamera og ta noen bilder av innmaten :titties: -eneste som er "viktig" og før opp spec -er du snill... ;) utfira utsende kan den også brukes som sveise apparat ser ut som. :sombrero: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 X3200 sier dem skal være langt nærmere spec enn de tidligere (_langt_ nærmere). Disse begynner derfor gi valuta for pengene, selv om dem (selvfølgelig etter min personlige mening) på langt nær spiller pent nok til å brukes i konkuranse. Mer effekt pr krone skal du i allefall lete lenge etter. Jeg vil ikke på noe måte anbefale forsterkeren pga lydkvaliteten (jeg har vel gått hardt ut mot Soundmagus'ene tidligere), men effekten skal jeg i allefall holde kjeft om denne gang :cocain: : 1% THD: 2543WRMS @ 2 ohm - 1835WRMS @ 4 ohm 2% THD: 2712WRMS @ 2 ohm - 2048WRMS @ 4 ohm 3% THD: 2876WRMS @ 2 ohm - 2166WRMS @ 4 ohm 5% THD: 3182WRMS @ 2 ohm - 2425WRMS @ 4 ohm Målt: 14,4volt, dummy load, 50hz sinus. 0,122% THD - 1000WRMS @ 4ohm S/N: 95.2dB (A, 0-22kHz) Option Audio test-skjema Skulle egentlig ha en til måling foretatt av en privatperson lagret en eller annen plass i arkivet, men det klarte jeg jo selvfølgelig ikke finne... Tallene var i allefall svært like "skrytebrosjyren" fra OA. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Interessant. Lydkvaliteten blir vel ikke en kjempe-issue med to L7-elementer uansett, så det går nok bra. Men den gamle låt ikke så fryktelig ræva når den fikk uttrykt seg gjennom skikkelige elementer. Min personlige mening... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 kult. lurer også på denne forsterkeren. bare lillebror. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hvor kjøpte du de forsterkerne? Edit: Fant de på komplett.no Fant bilder av innmaten til en x-1502: Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Sprett ene forsterkeren da BoomBoxx så vi får se innmaten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Den er garantert lik som X-1502, bare at det er to av dem. Kommer ikke til å sprette disse ampene. 1: Garantien (den forrige jeg kjøpte var uten garanti). 2: De er tungvint å demontere. Skrudd med liten torx. Jeg har ikke liten torx. 3: Pga pkt. 1 kommer jeg ikke til å demontere selv om jeg hadde hatt en liten torx. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Den er garantert lik som X-1502, bare at det er to av dem. Kommer ikke til å sprette disse ampene. 1: Garantien (den forrige jeg kjøpte var uten garanti). 2: De er tungvint å demontere. Skrudd med liten torx. Jeg har ikke liten torx. 3: Pga pkt. 1 kommer jeg ikke til å demontere selv om jeg hadde hatt en liten torx. ;) Lissom blitt fornuftig nå? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Nja, foreløpig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Nja, foreløpig. :) Kjiping... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Hæ ? blitt 50 eller ? Du har å oppne den forsterkeren med en gang :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Kjøp din egen, og skru den opp. :) Før jeg har testet den tar jeg ingen sjanser. Kanskje (kanskje) jeg skrur den opp når jeg har testet begge osv. Kjedelig å få en DOA, og så har jeg fjernet garantiforseglingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Jeg har nå bestillt en av x-3200 sine lillebrødre. x-1502. Gleder meg som en forbanna jomfru som skal ha sitt første ligg! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg