Gå til innhold

SoundMagus X-3200

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Da har du ganske sikkert hatt for dårlig jording, så det burde du fikse før du monterer ny forsterker ;)

Den gangen det blir for dårlig gjording i gjennomgående karosseribolter, ja da får du si ifra om du finner på noe bedre. Her er det snakk om sliten innmat i forsterkeren, og jeg framla symptomene på hvordan det hadde foregått. Ingen vits i å komme med anntagelser da.

Og fyi, strøm/jording er lagt opp med 0gauge stinger silver kabel. og samtlige jordnings punkter i ræva på bilen er samlet på en plass for å slippe unødige forstyrrelser.

Så, tilbake til mitt opprinnelige spørsmål. hvis det er noen som vet om denne typen forsterker til salgs ny p.dags dato. si ifra, eller om noen har hatt lignende problemer og fått fikset dette. Takk

1,8gl 87mod. Low Fat and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det går fint å få dårlig jording i gjennomgående bolter, det kommer jo helt ann på hvor denne bolten går gjennom det...

Som sagt så er det ikke lett å finne en slik forsterker ny, og jeg ser ikke helt vitsen heller, da det finnes andre forsterkere som er bedre til en hyggelig pris. Men hva vet vel jeg, har bare drevet med bilstereo i 20år, og vet at veldig mange forsterkere som går i stykker er pga feilkobling eller dårlig gjording. Grunnen til at jeg spurte deg om hva som lyser i forsterkeren, er fordi jeg har vært borti et par slike som har tatt kvelden, og da har det vært samme feil hver gang, men du er kanskje ikke interessert i det heller??

X3200 lages ikke lenger, og er erstattet av VS3500.1 og som du ser på bildene, så er ikke den helt ulik zachry forsterkeren jeg linket til ;)

Det øverste bildet er zachry, nederst er soundmagus

post-11540-13804853493145_thumb.jpg

post-11540-13804853493239_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider