Gå til innhold

SoundMagus X-3200

Ranger emnet

BoomBoxx

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 5 weeks later...

hei... hvordan er disse forsterkerne? ser ikke noe spes til spesifikasjoner noen plass jeg leter... vurderer å kjøpe en 1500... og bruke på dynabel sin dy9412... 2 stk. vil dette fungere bra?

nå så har jeg en megakick forsterker som selges på qxl for en slikk og ingenting... 2200w max... opgitt rms watt i 4ohm er 4x275 eller 2x525... noen som egentlig vet den reelle watten på disse? og på soundmagus sine? finner lite om disse

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... hvordan er disse forsterkerne? ser ikke noe spes til spesifikasjoner noen plass jeg leter... vurderer å kjøpe en 1500... og bruke på dynabel sin dy9412... 2 stk. vil dette fungere bra?

nå så har jeg en megakick forsterker som selges på qxl for en slikk og ingenting... 2200w max... opgitt rms watt i 4ohm er 4x275 eller 2x525... noen som egentlig vet den reelle watten på disse? og på soundmagus sine? finner lite om disse

Blå flatsikringer, er ikke det 30A da? 60x14= 840.... 840*0,60= 504.... 504/4 = 4x126W ... med hvilke impendans dette er skal jeg absolutt ikke uttale meg om:P Hva den yter skal jeg vel heller ikke uttale meg om, men teoretisk sett er sikringene store nok til at forsterkeren kan levere 4x126W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå flatsikringer, er ikke det 30A da? 60x14= 840.... 840*0,60= 504.... 504/4 = 4x126W ... med hvilke impendans dette er skal jeg absolutt ikke uttale meg om:P Hva den yter skal jeg vel heller ikke uttale meg om, men teoretisk sett er sikringene store nok til at forsterkeren kan levere 4x126W

hmmmz... og dette var på megakick forsterkeren ikke sant? da duger denne egentlig ikke til å drive 2 dynabel subber da disse er litt tungdrevne

Golf MK1 Karmann Cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmz... og dette var på megakick forsterkeren ikke sant? da duger denne egentlig ikke til å drive 2 dynabel subber da disse er litt tungdrevne

Megakick jeg prata om der ja... Om jeg ikke husker helt feil ble vel soundmagus 1502 målt til 1200w rms i 1ohm? tror jeg har lest det på forumet her et sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det en x-3200 på vei hjem til meg gitt... til spesialpris fra en kompis ;) 2700 inkl frakt.

gleder meg sykt... men da undrer jeg på en ting. hvilke elementer jeg skal velge... har 4000kr jeg kan bruke... og vil ha 2 elementer... noen ambefalinger? som jeg kan komme langt med i dbdrag?

Golf MK1 Karmann Cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider