Gå til innhold

Ford Lightning nedklassing

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei står på trappene til å handle meg Lightning eller eg har kjøpt men ikkje hentet den enda.

spørsmålet mitt er om nåken veit nåko om å nedklasse desse bilene.

Eg har sjekket litt runt wagen i Oslo sitter på desse papirene og kan ta på seg jobben men dei sit tydligvis på monopol.For 32 pluss MVA kan dei klasse ner bilen.

Det må finnes ein annen og rimiligere måte å få tak i dette dokumente på.

Pratet men ford Norge og US ford men det er lite eller ingen hjelp å få.

Mvh

Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo Wagen som var ene importør av nye Lightninger, så det kan nok bli vansklig. Må nok jobbe mye for å få til det på egenhånd!

ja eg rekne ikke med att det blir lett, eg vil med det samme sei att eg er på ingen måte ute etter å stikke kjepper i jula på wagen men om det var andre aktører på markede så hadde det nokk blitt meir konkuranse om prisen på denne jobben.

for 40 tusen kan ein jo undersøke litt er min meining, lurte berre på om nåkon viste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan du stikk en kjepp i vært hjul på dem... Fortjener litt konkuranse, tar jo faen meg 15.000 for hardcover ferdig lakkert, det er grise dyrt!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan du stikk en kjepp i vært hjul på dem... Fortjener litt konkuranse, tar jo faen meg 15.000 for hardcover ferdig lakkert, det er grise dyrt!

hehe det er jo heilt sant det er grise dyrt,

veit du om nåken andre som skaffer dette så syng ut!

fikk bilen heim i går skal legge opp nokre bilder og info om den.

synes faktisk det er grise dyrt att dei skal ha over 5 lappa pluss mva for å skru av luftfjørene bak har myst litt på det og det ser da ikkje så heise avansert ut å skru det av sjølv..!

men eg veit ikkje om dette er nåke som må gjøres på verksted kem vet ka dei krever for å levere ut det vektgaranti beviset dei ruge på??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

er kun de som driver med dem, og bilen er heller ikke lovlig i dag, teknisk sett! men det er en del tull med Wagen. dem tar vekk bladfjærer og sier at dem bytter et par foringer i forstillinga, men jeg har ikke sett noen nye foringer der! vet at det er en med Excursion som gjorde det og det kosta 120000,-

// 07 mod Ford Ranger;)

// 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er det nå kommet en ny unntaks regel for å dekke dette smutthullet, så det er enten nettopp stoppet eller vil snart bli stoppet å nedklasse Ligthning til varebil:S

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider