bjirn Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Bildet taler vel for seg selv? Ikke trykk for hardt på gassen når du er ute og kjører i regnværet... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Og hold deg unna gressmatta eller? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Nja, heller jordet... Og den 2 meter høye kanten før det... Det har pøseregnet her i hele dag, og jeg landa omtrent i et basseng... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Var uti grøfta en tur selv i dag jeg. Kom litt for breit gjennom den rundkjøringen... Ble du også veldig våt på beina? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Iogmed at jeg landa i en MYR, og sklei det første jeg gjorde når jeg kom ut av bilen, så ble jeg våt ja... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Den var lei, bjirn:( Ble det mye skade? Derfor jeg ikke skal kjøre is`n på vintern, altfor fort gjort det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Vet ikke hvor mye det er, jeg bare vet at fangeren fremme må skiftes ut, skjermene på siden fremme må rettes/skiftes ut, og tror kanskje radiatoren ikke likte det heller... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Mer bilder? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Dette var kjipe saker... Tror det er godt at jeg roer tempoet kraftig når det er så forferdelige forhold i Bergen... Det er da "gledelig" for oss fra Bergen, at det er meldt verre og verre regnvær frem til fredag, før det klarner litt på lørdag... :rolleyes: Kjør forsiktig folkens... Lær av andres feil... Ikke egne... <- Yeah yeah I know... høres ut som mamma... :) Måtte bare... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by svein Mer bilder? Kommer til helgen, når jeg kommer igjen fra klassetur... Noen som vet priser på ny fanger og noen som kan rette ut skjermene? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 btw, nå når denne skilt-sladden går på, var det ikke effektiv måte jeg sladdet skiltet på da? Kjørte utfor en kant og knakk det av? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 aj aj.. det er nå en gang sånn at en må regne med sånt en gang i blant. litt fortere..litt breiere... må regne med litt svinn i store bedrifter:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Uff...kjipt...ser ut som du har kræsja i en DIGER bæsj.. Mye ødelagt? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Dr_S Uff...kjipt...ser ut som du har kræsja i en DIGER bæsj.. Mye ødelagt? heheheh:D :cool: men det var kjiipt dette bjirn håper det ikke ble så mye skade.. -Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Jeg ser bilen er kjøpt hos MB-auto. De har jeg dårlig erfaring med.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg