Gå til innhold

Håpløs dag...

Ranger emnet

bjirn

Anbefalte innlegg

da jeg skrev i den forige posten, stod d jo om en blå bmw cab E36, harrald ja.....

skal du på rånetreffet nå da, ååå faen bilen din var jo litt reduser den ja,,, ;)

sånnt som skjer det vet du, er lett for, men det er bare å ta d med ro så pleier det der å gå mye bedre enn det gikk....

men alle kan jo self være uheldig...

får trøste deg med dend du...

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pictures from the crime scene! :op

Flere enn meg som har vært ute og lekt:

krasj%20011.jpg

Den skyldige! Denne var tett, så alt vannet strømmet over veien... Det var flom over veien akkurat der.

krasj%20013.jpg

Uti her var jeg... Legg merke til treet... Det står 7-8 sånne videre fremover, så jeg fant ut at det ikke var noe givendes å ligge å holde på å treffe de.

krasj%20014.jpg

Her ser dere sporene etter jeg har prøvd å pløye jordet. Legg merke til lengden på hoppet. Hopplandslaget neste anyone?:

krasj%20016.jpg

Litt mer spor

krasj%20017.jpg

Rester av plasten på fronten:

krasj%20019.jpg

Mesa go rally:

krasj%20021.jpg

Til slutt: Bilder av veien der dette skjedde.. Legg merke til skråningen, det er ca 25 biler utpå dette jordet hvert år... (Hvordan jeg vet? Vi EIER jordet)

krasj%20022.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

De trærne bør felles.....Hva er fartsgrensen på stedet? Livsfarlig å treffe de der...

Fartsgrensen er 80(!), og de trærene er faen meg FREDET! Det er grunnen til at det stykket ikke er tofelts... Det er snakk om 200 m med kjerrevei, og resten er tofelts...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en kveld med regn eller sterkvind(støyreduserende og mindre folk ute) bruk mørkeklær + finlandshette + en eller annen type sag - så er det problemet løst

Men fyfaen for en luftetur du fikk deg da. men bra det gikk som det gikk, kunne blitt mye værre - fått sladd og muligens rulla over og som du ser på bremsespora så hadde du ikke stoppa med det første. Gras ol er som såpe når det er vått

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by bjirn

Update:

Skrur av front osv mens jeg venter på deler... Bare lurer på om noen av dere vet hvilket verktøy som får en slik skrue av?

Torx lynet!! Torx :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne tråden allerede er her, kan jeg fortelle litt om planene mine med denne bilen...

Dette er det jeg har gjort:

Skiftet dempere til koni

Senket 40mm (Jamex)

Lettmetallfelger

M-Tech 2 Styling (blir gjort innen kort tid)

Planer når pengene tilsier det:

Ny hattehylle (noen som har?)

Effektpotte i rustfritt stål

Luftfilter

Sportsratt

Skinn Recaroseter (om det finnes til Bmw E30, hvis ikke vanlige)

Ny lakk (Lilla metallic eller lignende)

Nye felger, 17" 205 eller 215

Alt elektrisk etterhvert...

Jah... Jeg vil mest sannsynlig oppdatere med bilder etterhvert som ting skjer :P

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6

Lenke til kommentar
Del på andre sider