Golf 3 GTD Special Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 da jeg skrev i den forige posten, stod d jo om en blå bmw cab E36, harrald ja..... skal du på rånetreffet nå da, ååå faen bilen din var jo litt reduser den ja,,, ;) sånnt som skjer det vet du, er lett for, men det er bare å ta d med ro så pleier det der å gå mye bedre enn det gikk.... men alle kan jo self være uheldig... får trøste deg med dend du... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Jezz... Jeg kjører ganske rolig for tiden :) Kommer nok mest sannsynlig ikke på treffet nei... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Pictures from the crime scene! :op Flere enn meg som har vært ute og lekt: Den skyldige! Denne var tett, så alt vannet strømmet over veien... Det var flom over veien akkurat der. Uti her var jeg... Legg merke til treet... Det står 7-8 sånne videre fremover, så jeg fant ut at det ikke var noe givendes å ligge å holde på å treffe de. Her ser dere sporene etter jeg har prøvd å pløye jordet. Legg merke til lengden på hoppet. Hopplandslaget neste anyone?: Litt mer spor Rester av plasten på fronten: Mesa go rally: Til slutt: Bilder av veien der dette skjedde.. Legg merke til skråningen, det er ca 25 biler utpå dette jordet hvert år... (Hvordan jeg vet? Vi EIER jordet) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 De trærne bør felles.....Hva er fartsgrensen på stedet? Livsfarlig å treffe de der... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Dr_S De trærne bør felles.....Hva er fartsgrensen på stedet? Livsfarlig å treffe de der... Fartsgrensen er 80(!), og de trærene er faen meg FREDET! Det er grunnen til at det stykket ikke er tofelts... Det er snakk om 200 m med kjerrevei, og resten er tofelts... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 På en kveld med regn eller sterkvind(støyreduserende og mindre folk ute) bruk mørkeklær + finlandshette + en eller annen type sag - så er det problemet løst Men fyfaen for en luftetur du fikk deg da. men bra det gikk som det gikk, kunne blitt mye værre - fått sladd og muligens rulla over og som du ser på bremsespora så hadde du ikke stoppa med det første. Gras ol er som såpe når det er vått Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Ja, jeg forsvant ganske langt ut på marken... Var jo ufattelig vått da... Rett før det ble flom... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Vel, etter nærmere ettertanke er jo dette en relativ rett strekke...men allikevel. Fredet? En kobberspiker i hver stamme gjør susen :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Og hver gang det regner, går det svære elver over veien ved hvert tre... Som om veivesenet HÅPTE at noen skulle treffe de... (Er vel deres måte å få de vekk på) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Update: Skrur av front osv mens jeg venter på deler... Bare lurer på om noen av dere vet hvilket verktøy som får en slik skrue av? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by bjirn Update: Skrur av front osv mens jeg venter på deler... Bare lurer på om noen av dere vet hvilket verktøy som får en slik skrue av? Er ikke det der en Torx skrue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by bjirn Update: Skrur av front osv mens jeg venter på deler... Bare lurer på om noen av dere vet hvilket verktøy som får en slik skrue av? Torx lynet!! Torx :D Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Du bruker en traktor når du skal pløye marken... ikke bilen din... Men det er en ubukelig strekning... Slitan med ny natur styling da... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by fcuk Er ikke det der en Torx skrue? Mulig... Takk for hjelpen :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Siden denne tråden allerede er her, kan jeg fortelle litt om planene mine med denne bilen... Dette er det jeg har gjort: Skiftet dempere til koni Senket 40mm (Jamex) Lettmetallfelger M-Tech 2 Styling (blir gjort innen kort tid) Planer når pengene tilsier det: Ny hattehylle (noen som har?) Effektpotte i rustfritt stål Luftfilter Sportsratt Skinn Recaroseter (om det finnes til Bmw E30, hvis ikke vanlige) Ny lakk (Lilla metallic eller lignende) Nye felger, 17" 205 eller 215 Alt elektrisk etterhvert... Jah... Jeg vil mest sannsynlig oppdatere med bilder etterhvert som ting skjer :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg