Skillz2k Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 vil har hvite felgs på gølfen men lurer på hva som passer, Bilen er en golf 2 som er senket 60/60 og jeg vil ha så stort som mulig uten å subbe/skrubbe osv. Noen som har noen idee om dimensjoner og noen som levere hvite spokes?? nye eller brukte?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Kjøp deg hvite revolution rallyfelger som hf-racing hadde på sin Golf Rallye. 7,5 x 16 (Eller noe) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Hvor finner jeg disse felgene da? en web shop eller noe, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Hvite Borbet A 9x16 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 de felgene VAR fete ja, og skulle du se noen på bruktmarkedet s si fra.. mine er "omdreide" på flere steder og er lette å kjenne igjen.. men fete som F var de... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Pga innpresset tror jeg du vil slite med å få de felgene på en annen golf en en rally ? Setter du vanlige felger på en rally er de langt innenfor skjermene bak - mens på hans var de like langt ute bak også = da vil felgene stikke utenfor bak uten bredda skjermer ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg