Gå til innhold

Trenger litt ekspertise angående kjøp av en Corrado?

Ranger emnet


ole12

Anbefalte innlegg

Hva har corrado gjort for å fortjene den stakkarslige motoren under panseret da :(:(

 

Tilgjengeliggjort for de med tynnere lommebok (den gangen den kom) :) Forresten noen av dere som er så gamle at dere vet hvor mye Corrado kostet ny i Norge?

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heisann.

 

lurer litt på en ting.

 

Corrado er det en "egen" bil, eller er det en golf 2 chassie med modifikasjoner?

 

Slik som den er golf 3 med langt bagasjerom? ikke stasjonsvogn men et langt bagasjerom. Lurer på om det er Jetta den heter.

 

Anyway så lurer jeg på om Corrado er en blandingsbil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

 

Jeg fikk han til å måle kompressor trykket, dette kom han fram til:

hei...

 

nå har jeg testet den...

når jeg stod på tomgang låg det og varierte fra 100-102.

når jeg gjidde på så fekk jeg en 250ca....

og ut i fra tabellen vill nå jeg si at den er i meget god stand...

men siden du virker intresert så vill jeg bare informere om at det er flere som er intresert og som du sikker sjønner vill jeg få den solg fortest muligt for å slippe å betale forsikring på en bil jeg ikkje bruker.

Så det blir første mann te mølla....

 

har så enormt lyst på den, vet det er alternativer, men vet ikke hvorfor men den skriker til meg: kjøp meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

 

lurer litt på en ting.

 

Corrado er det en "egen" bil, eller er det en golf 2 chassie med modifikasjoner?

 

Slik som den er golf 3 med langt bagasjerom? ikke stasjonsvogn men et langt bagasjerom. Lurer på om det er Jetta den heter.

 

Anyway så lurer jeg på om Corrado er en blandingsbil?

 

 

Corrado er bygd på Golf2 og Passat, men fortsatt en egen modell.

Den andre du tenker på er Vento og er sedan versjonen av Golf3, på lik linje med Jetta 1, 2, 5 og Bora..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja da er jo på utkikk på en ny bil.

Er lite å velge mellom, fant denne her:

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9647097&sid=15aAoKyQ_f399728&pos=3&tot=3

 

Virka ganske fin spør du meg, (uten om grillen da):ahahahhaha:

 

Har ikke fått vite altfor mye, men har fått opplyst at kompressoren er blitt overhalt på 180000km.

Nye støtdempere

Nylakkert

Ny frontrute

Nye dekk.

Og at den er helt strøken utvendig og 0 rust.

Og at den blir EU-godkjent før salg

 

Hva synes nå dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja da er jo på utkikk på en ny bil.

Er lite å velge mellom, fant denne her:

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9647097&sid=15aAoKyQ_f399728&pos=3&tot=3

 

Virka ganske fin spør du meg, (uten om grillen da):ahahahhaha:

 

Har ikke fått vite altfor mye, men har fått opplyst at kompressoren er blitt overhalt på 180000km.

Nye støtdempere

Nylakkert

Ny frontrute

Nye dekk.

Og at den er helt strøken utvendig og 0 rust.

Og at den blir EU-godkjent før salg

 

Hva synes nå dere da?

gleder meg til eg skal selge Corradoen, hehe er jo helt syke priser, bare kompressoren er overhalt og den er EU- ok og ingen rust.

Men bilen ser jo grei ut den, utenom grillen :angry:

Men viss du er skikkelig intressert så bare kjør på med en NAF kjøpstest, koster 1800, er verdt det:D

Mads.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til eg skal selge Corradoen, hehe er jo helt syke priser, bare kompressoren er overhalt og den er EU- ok og ingen rust.

Men bilen ser jo grei ut den, utenom grillen :angry:

Men viss du er skikkelig intressert så bare kjør på med en NAF kjøpstest, koster 1800, er verdt det:D

Mads.

 

Er skummelt med disse her NAF testene, ikke alt en vil vite om bilen heller. Allti noe feil med alle biler egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noen som tilfeldigvis er nabo til selgeren?

Skulle opp selv i helga, men får ikke lov av legen.

Virus infeksjon, så det blir ikke en fornøyelse å sitte i en bil i 8timer.

 

fordi jeg må jo egentlig opp 2 ganger, den må jo godkjennes før salg.

 

Altså først skal jeg se på den, så skal den godkjennes (vis jeg liker den like godt i liv som på bilder) så skal jeg opp igjen for å hente den.

 

Så tenke jeg skulle si til at han skal bare godkjenne den så kommer jeg å hente den en gang nesten uke.

Men hadde vert greit om noen ville tatt en rask titt på den å sitt om den var OK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noen som tilfeldigvis er nabo til selgeren?

Skulle opp selv i helga, men får ikke lov av legen.

Virus infeksjon, så det blir ikke en fornøyelse å sitte i en bil i 8timer.

 

fordi jeg må jo egentlig opp 2 ganger, den må jo godkjennes før salg.

 

Altså først skal jeg se på den, så skal den godkjennes (vis jeg liker den like godt i liv som på bilder) så skal jeg opp igjen for å hente den.

 

Så tenke jeg skulle si til at han skal bare godkjenne den så kommer jeg å hente den en gang nesten uke.

Men hadde vert greit om noen ville tatt en rask titt på den å sitt om den var OK!

Eg bor ca 30 min å kjøre fra denne bilen.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår