Gå til innhold

Trenger litt ekspertise angående kjøp av en Corrado?

Ranger emnet


ole12

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har vel ikke bittelitt lyst å ta en titt på bilen?

Greit å høre åssen bilen ser/er i virkeligheten istede for på bilder.

Jo,ja, det kan eg jo gjøre, så kan eg ta bilder av det eg ser og sende på mail. Men kortid snakker vi om at dette er aktuelt? har tid i morgen.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vert evig takknemelig vis du hadde gjort det ass:) Jeg har ikke fått tak i han enda, men det paste fint hele helgen for han. Skal gi beskjed når han har svart på sms.

Mvh

Ole MOrten

 

Forresten han som selger biler i annonsen selger bilen for en kamerat, fikk nr til han som har bilen.

Skal ringe han imorgen tidlig (vis du skulle trenge telefonnummeret hans så har jeg sendt en PM til deg)

Kunne du sendt en PM til meg med nr ditt så kan jeg sende deg en melding etter jeg snakket med han?

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah. Da har jeg bestemt meg for å kjøpe den. Skal ta fly til Bergen på fredags morning og kjøre den hjem. Men lurte på en ting, de baklyktene på bilen (bilde på salgsanonnsen) hva kan jeg gjøre me dem? Kan jeg sote dem svarte, eller lakkere dem svart/lilla? Samme farge som bilen? Og finnes det butikker som selger 3-bars grill,lykte lister og vr6 leppe? Tenke å kjøpe på dagen jeg kjøpte bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah. Da har jeg bestemt meg for å kjøpe den. Skal ta fly til Bergen på fredags morning og kjøre den hjem. Men lurte på en ting, de baklyktene på bilen (bilde på salgsanonnsen) hva kan jeg gjøre me dem? Kan jeg sote dem svarte, eller lakkere dem svart/lilla? Samme farge som bilen? Og finnes det butikker som selger 3-bars grill,lykte lister og vr6 leppe? Tenke å kjøpe på dagen jeg kjøpte bilen.

 

 

spør om du får med org. lykter og lakk dem enten helrøde, eller røde og sota :)

 

grill fåes på autospar.no , de har den ikke på webshoppen,men ring og hør så ordner de det! er 3bar emblemfri MED grillist! kjøpte min der og den passa bra hvafall. vr6 leppe får man jo på møller..råder deg til å kjøpe org. da uorg. tåler langt ifra like mye juling!

 

grattis med bil på forskudd da, håper det går i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...lurte på en ting, de baklyktene på bilen (bilde på salgsanonnsen) hva kan jeg gjøre me dem?

 

fyre opp et bål og steke pølser på dem hørtes ut som et godt alternativ.

 

Investér i InPro lykter, eller modifiser noen originale med transparentlakk. Lexuslykter hører hjemme på lexus-biler.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Investér i InPro lykter, eller modifiser noen originale med transparentlakk. Lexuslykter hører hjemme på lexus-biler.

 

De InPro lyktene, er det de Crystal Clear Røde og Hvite?

Vis det er de så skal jeg kjøpe de, før eller senere.

Men tenkte at jeg kunne farge de lexus lyktene til jeg kjøper nye lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør om du får med org. lykter og lakk dem enten helrøde, eller røde og sota :)

 

grill fåes på autospar.no , de har den ikke på webshoppen,men ring og hør så ordner de det! er 3bar emblemfri MED grillist! kjøpte min der og den passa bra hvafall. vr6 leppe får man jo på møller..råder deg til å kjøpe org. da uorg. tåler langt ifra like mye juling!

 

grattis med bil på forskudd da, håper det går i boks!

 

Må jeg ikke gjøre org. lyktene klare først da? Sort og rødt er jo også kult på corrado. Møller, er det Møllers Bil det? I haugesund forresten? Hvor mye vil vr6 leppa koste tror du? Vil jeg kunne kjøpe den på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vr6 leppa koster noe sånt som 1800 kroner, men det er jeg ikke helt sikker på. Møller har som regel svært lite corrado deler på lager, ring og bestill på forhånd, så har du leppa den dagen du kjøper den. Husk at det kom to forskjellige lepper til bilen, en 50mm kjent som vr6-leppa, og en 90mm, som ble levert på mange g60er blant annet. De aller fleste synes 90mm leppa ser "tøffest" ut, men den er også veldig upraktisk mhp. dagligdags kjøring.

 

InPro har flere forskjellige lyktetyper, blant annet helt blanke / hvite, rød og hvit ("m3 look", slike jeg har.), i helt sort, og i helt rød om jeg ikke husker feil.

 

Var jeg deg ville jeg solgt lexus-lyktene som de er, mange som visstnok liker sånne, og de ser jo litt fancy ut i starten.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår