Legolego Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 er de bluevision no bra a? Se mitt svar litt lenger oppe på forrige side. (post #40) :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Se mitt svar litt lenger oppe på forrige side. (post #40) :) okok, men er vel en simpel sak og montere h11 xenon i tåkelysa da, bare å finne plass til ballastene:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Dette her funket ikke hos meg, pæra røyk.. FAEN!! Kan det være at jeg kappet den ene ledningen i 2????!!! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Dette her funket ikke hos meg, pæra røyk.. FAEN!! Kan det være at jeg kappet den ene ledningen i 2????!!! Vet du helt sikkert at pæren har røket? Hvilken pære er det snakk om? Du kan prøve å sette den i på andre siden og se om du får lys i den eller du kan måle motstanden i den. En vanlig pære vil ikke gi mye motstand ( 1-100 Ohm). Men du kan ikke måle motstanden i en diode (LED). De funker på en annen måte... Har du kappet en ledning i to? I så fall vil jo det føre til at et eller annet ikke får strøm... :) Kan du ta et bilde og laste opp? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Vet du helt sikkert at pæren har røket? Hvilken pære er det snakk om? Du kan prøve å sette den i på andre siden og se om du får lys i den eller du kan måle motstanden i den. En vanlig pære vil ikke gi mye motstand ( 1-100 Ohm). Men du kan ikke måle motstanden i en diode (LED). De funker på en annen måte... Har du kappet en ledning i to? I så fall vil jo det føre til at et eller annet ikke får strøm... :) Kan du ta et bilde og laste opp? hehe, assa, tror ikke pære røyk alikevel, men det hørtes ut som det. Ja jeg kappa ledningen i to, men når jeg tvinner den sammen igjen så skal det jo være kontakt uannsett.. Jeg får det ikke til.. kall meg gjerne amatør, men dette fikser jeg ikke ass.. 1 Fra motstand til den ene ledningen som går til parklysholderen, og 1 fra motstand til den andre ledningen som går til parklysholderen ? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 1 Fra motstand til den ene ledningen som går til parklysholderen, og 1 fra motstand til den andre ledningen som går til parklysholderen ? Stemmer det! :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geggs Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Et lite tips er å bruke en motstand på 220ohm, det er nok til å lure pæresjekken på B6. Denne blir ikke varm, settet fra f.eks dioder.no blir for varmt for min del... Elfa selger til noen kroner per stk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg