JOKKEBB3 Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 UTSTILLERE BETALER DET SAMME SOM PERSONINGANG; 30,-.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Skal man ikke kjøre bil om kvelden da? Trodde det var det det gikk i? Jeg skal nok ikke kjøre bil, men sitte på å drikke. Så på byen etterpå! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Ikke mer enn 30 kroner? Trodde det stod feil på den grønne flyers'en jeg fikk av ei venninne jeg :) Off topic: Ikke noen som kjenner noen som valser skjermer vel? Bør ha det gjort før den aktuelle søndagen... Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaftetryne Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Norse///M Ikke mer enn 30 kroner? Trodde det stod feil på den grønne flyers'en jeg fikk av ei venninne jeg :) Off topic: Ikke noen som kjenner noen som valser skjermer vel? Bør ha det gjort før den aktuelle søndagen... Blå Ring valser. Vett ikkje kor flinke dei er blitt, men tror dei har fått litt trening nå ittekvart, har hatt valsa ei stund. Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Hummz...kanskje jeg og skal forville meg opp der...er jo hele 1.5 t kjøring + 25 min i ferje.... (ps: jokkebb3....kan trykke av caps locken;) ) Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Om lørdagen... Hvor erd et beste stedet for folk over 24? Noe strippe steder? Hvor finnes horene og ikke minst hva koster ølet? Blir det noe liv? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 For oss som er ferdig med fjortis plassene er det vel å foretrekke å gå på Krasna/Retro, eller bestastua om du er på jakt etter de med voksne barn ;) Akkuratt hvor man får tak i lettkjøpte damer aner jeg ikke, men det ryktes at de trives godt i byen's hotellbarer... Billigste øl får man kjøpt på banken nattklubb (18-årsgrense), der koster øl/cider nå kun kr 25,-. Ellers må en ut med litt over det doble for noe kaldt og godt de andre stedene. Gjør regning med 100 kr i covercharge på nattklubbene... Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Kjekt vi skal bo på hotell da siden det er i hotell baren de holder til. Det blir nok en tur på banken for å kjike litt også. 100 i cover er galskap! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Yeah, tipper jeg skal bort, får aldri det med meg vanligtvis :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Er det mange som kommer til å stikke hit da... Det er vel noen fra bergen som kommer, men kommer det noen fra andre steder av vestlandet? Eller landet øvrig kanskje. Kanskje det kommer noen::titties: Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Hehe...... Det kommer nok en del damer for å kikke litt, men vil ikke garantere noe ;) Men som vanlig er det sikreste "å nyte medbragt" Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 man tar jo ikke fisk med på fisketur....gjør man vel? NEi, jeg skal slippe konemor av på Stord så hun kan besøke en veninne, så det er nok bare meg og kompisen min. Håper det er noen lettlurte haugadamer der i den byen da.... No offense, ikke meningen å stikke av med damene deres...hehe. Nei det meste jeg sier er vel:bullshit , hvertfall når det gjelder damene! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Kommer skylinen? :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Er det den du tenker på? Jeg vet ikke, men det er jo lov å håpe.... det er jo ett stykk fin bil! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Norse///M For oss som er ferdig med fjortis plassene er det vel å foretrekke å gå på Krasna/Retro, eller bestastua om du er på jakt etter de med voksne barn ;) Akkuratt hvor man får tak i lettkjøpte damer aner jeg ikke, men det ryktes at de trives godt i byen's hotellbarer... Billigste øl får man kjøpt på banken nattklubb (18-årsgrense), der koster øl/cider nå kun kr 25,-. Ellers må en ut med litt over det doble for noe kaldt og godt de andre stedene. Gjør regning med 100 kr i covercharge på nattklubbene... Sendte ikke jeg deg en mld i det du plukket opp to fjortiser på lammer - og ja - de var 14 !!!! :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg