Sonick Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Kommer skylinen? :D Kan jeg nesten garantere - i og med at han/de som eier den er med å arangerer dette .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Sonick Sendte ikke jeg deg en mld i det du plukket opp to fjortiser på lammer - og ja - de var 14 !!!! :) Hehe... Hun ene var ihverfall 16! Hu andre er jeg litt mer usikker på da... Men må innrømme jeg fikk en støkk da jeg leste den sms'en da ja! Det var hu eldste av de som absolutt ville sitte på en liten tur, og jeg er ikke vanskelig å be jeg :D Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Biltreffet er akkuratt over - dette ble jo en brak sukse ... Stå på - vi må jo få i gang et skikkelig treff til våren også da.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 bilder fra treffet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Jau =) Men, kjerra som vant DB drag greiene, spillte den virkeligt 158db? Likte ikke at dem sa at politiet var tilstede osv når alle skulle hjem, alle kjørte jo såååå roligt. :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggE Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Bilder??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Jokke!! Hils Charlie fra Morten :-) Og legg ut bilder fra treffet nå !! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Vel, ikke mine bilder, men fikk et par stk her skal vi se.... Legg merke til skiltet: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 eeeeerr Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 jejeje Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 jejejeje Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 hmm, mange av postene mine forsvinner, rare greier, anyways: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Ahh, hemma forum, hvis jeg skriver det samme f.eks jeje og poster bilde, så skriver jeje igjen og poster bilde så overskriver den siste den andre liksom, jævlig stress :mad: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 ok blabla argh, et bilde til Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 siste bildet Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg