lulle Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jeg betaler 10800kr i året for forsikringen på min 83 camaro.det er da fra IF med delkasko. jeg er 21 år gammel og har aldri hatt forsikring på meg selv før :S Tror if er det eneste selskapet som deler opp forsikringen inntil 12 avdrag, da blir det enklere for de som har høy forsikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Tror if er det eneste selskapet som deler opp forsikringen inntil 12 avdrag, da blir det enklere for de som har høy forsikring. betaler måntlig hos sparebank1, vet terra har samme option. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Men hvorfor eldre en 73? veteran er jo 77 nå. Har noe med hvilke godkjenningsregler bilen kommer inn under... enklere å få godkjent ting og tang på biler fra 73 og nedover :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 betaler måntlig hos sparebank1, vet terra har samme option. ok, gått att det finnes slike løsninger.:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jepp :) betaler 1066 i mnd med hus, sjærgårdsjeep, reiseforsikring, e350 van og 740 :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 If er ivertfall svinedyrt. Sjekka min patrol der, og det kom seg på ca. 15500. Samme forsikringa i gjensidige kom seg på drøye 6000. Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg