Gå til innhold

Nytt 6 1/2" frontsett, anbefalinger? + ett spm.

Ranger emnet

Corepower

Anbefalte innlegg

Hei!

Har da bestemt meg for å få tak i ett nytt frontsett til bilen min(VW Vento), da helst komponent siden det er det jeg har fra før av. Det kom med bilen da jeg kjøpte den, og tror kanskje jeg kan tjene litt på å skaffe nytt. Var vel noe Phillips eller sony ett eller annet.

Vil da høre om noen har noen synspunkt på Rockford sitt P162S og eventuelle andre anbefalinger rundt prisklassen 1500-2000?

6 1/2" i døren og diskant i dashbordet.

Er ikke ute etter allverdens dunk dunk, men heller bra lydkvalitet da jeg hører på det meste av musikk.

Lurer også på om jeg da kan bruke ledningene som er brukt fra det tidligere komponentsettet, eller om jeg må skifte ut alt?

Hadde vært veldig greit å sluppet å dratt nye ledninger.

Takker på forhånd for svar.

Mvh Knut M

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

focal access er jo en god serie..

sjekk ut http://www.iceaudio.no

koster 1400spenn

disse spiller pent til prisen. god dynamikk og klare toner.

du kan helt sikkert bruke kablene fra forsterker og frem til delefilteret, hvis disse er i samme størrelse. diskanten har gjerne loddet fast ledningene så de MÅ du vel bytte.

men til 6 1/2 kan du velge. men hvis de orginale ledningene ligger der enda, kan du nok med fordel bytte.har du lagt opp ledninger ut i dørene, så kan du bruke disse hvis de duger.

Pug 306 - min første Løve

Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Så meget bra ut.

Noen som vet om de kan ha det noen plasser i trøndelag?

De gamle jeg har er noen Philips , og vet ikke om det merket er kjent for å ha bra frontsett jeg?

Blir ihvertfall så jeg bruker de gamle ledningene, så da burde installasjonen være rimelig grei.

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider