Gå til innhold

video i bil

Ranger emnet

tobbern

Anbefalte innlegg

Originally posted by ScoopeX

ok, du har ingen dobbel din plass :P

klart det går strålende og bruke dvden som som cd spiller ja :) spes hvis den dvd spilleren kan spille mp3 cder, par hundre sanger på en cd ,med fjærnkontrol til dvd spilleren blir det gennialt :O bare og plugge video out inn på video inn på lcd, og dvd spilleren har garrantert audio out som du kopler til kabelen som går til forsterkeren nå. elelr har su 2 kanaler til forsterkeren nå?

hvordan blir det da med regulering av volumen?

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by tobbern

hadde kanskje tenkt og ta inn ett større kolli(3-5stk eller mer) og selge videre her i norge postoppkrav...noen int. i noe sånt? ville lagt prisen for in-dash skjermen på ca. 3400kr også kunne jeg også tatt inn dvd\lcd pakker for 4500kr..

bare en tanke..du betaler altså ikke før du har produktet i hånden...

mvh

tobias

når blir det isåfall snakk om?? virker interessant det der, komplett pakke

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

når blir det isåfall snakk om?? virker interessant det der, komplett pakke

ta og se på hjemmesiden http://www.mp3playerstore.com og si hva du vil ha også tar jeg meg av resten (pass på at du er helt sikker på hva slags funksjoner\hva det passer med før du e-mailer best. til meg) ...sender den til deg i postoppkrav(koster vel 44kr postoppkravgebyr og ikke mer en 105kr frakt-norgespakken)

alle som er int. send en e-mail til camelback@bluezone.no

eller ring 45471161

hvis vi får 2-5stk med så tar jeg og bestiller..skal også forhøre meg lokalt og evt få med noen lokale gutter så vi får dette igang snarest mulig..

Mvh

tobias eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er alt av pm og sendte elementer slettet...ønsker og dra igang dette så fort som mulig, jeg venter kun på noen flere kjøpere så jeg kan bestille noen flere enheter....jeg legger selvfølgelig ut og kjøper disse systemene selv ikke noe risiko for deres part. Bare pass på at dere har finans til og betale for noe før dere ber meg bestille det;) hittil er det en lcd\dvd pakke til meg,en lokal og kanskje en til silverboy...så vi ligger på ca. 3stk, noen flere?

Mvh tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk mva. da =)

dette tilbudet er vel mest for folk som ikke er så komfortable med bestilling med kredittkort over internett og syns det er ganske greit og bare betale når de henter det på posten eller evt. møter meg...

venter også på svar fra mp3playerstore om jeg muligens får en rabatt hvis jeg bestiller 10+ systemer...da kan jeg så klart sette ned prisene litt men husk at det er jeg som legger ut alle pengene her...

Mvh

tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider