Gå til innhold

Film: E30 sladding på vinterføre :) [nye klipp 15mars]

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

Her er en film med litt BMW E30 325 sladding :) [5,3 MB]

(Ta høyreklikk på linken og velg lagre som...)

Har en liten haug til med flere klipp også, som jeg kan redigere og legge ut....

KOMMENTARER TAS GLEDELIG IMOT :)

NYE KLIPP:

Her er en fra industri og vei

og en fra Her er en industri

EDIT: funker ikke videoen?

Last ned codec her feks:

http://www.koepi.org/xvid.shtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Takker for det :)

La ut to nye klipp nå (se første post).

Og nå er bilen parkert for noen måneder :(

Havna i grøfta gitt, da jeg la opp sladd på "halvtørr" vei, noe som gikk i dass. Sprekk i bånnpanne, skeiv forstilling og vrengte av et dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Takk viper, og Ha|||on!

Må si at din kjøring (med e30'en) virkelig er noe som har inspirert meg Ha||on!

Siden jeg så den E30'en grise rundt på rudskogen på Bauda treff ifjor sommer, har det blitt lagret inne i knotten og utviklet seg :) Var da det sa "klikk" i hodet og jeg fant ut at E30 var noe jeg før eller siden skulle ha :D

Og drømmen er å kunne grisekjøre/sladde/drifte på rudskogen på samme måte.

Tja, AnDtHo, du sier noe der. Det er forholdsvis greit når det er mørkt, for da er det lett å se frontlysene til de som kommer mot. Men er enig i tankegangen din, har tenkt den selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Takk viper, og Ha|||on!

Må si at din kjøring (med e30'en) virkelig er noe som har inspirert meg Ha||on!

Siden jeg så den E30'en grise rundt på rudskogen på Bauda treff ifjor sommer, har det blitt lagret inne i knotten og utviklet seg :) Var da det sa "klikk" i hodet og jeg fant ut at E30 var noe jeg før eller siden skulle ha :D

Og drømmen er å kunne grisekjøre/sladde/drifte på rudskogen på samme måte.

Tja, AnDtHo, du sier noe der. Det er forholdsvis greit når det er mørkt, for da er det lett å se frontlysene til de som kommer mot. Men er enig i tankegangen din, har tenkt den selv også.

Artig, det var koselig å høre! :)

Skal du kjøre på license day? Vært trivelig å hilse på, og se flere BMWer i feltet. :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Blir ikke med bimmern i tilfelle ( :( ), men en "lenestol på hjul" (gammel amerikaner). Det er vel 80% sikkert at jeg kommer meg dit, og GLEDER meg. Skal uansett se på, men er ganske sikker på at jeg får kjørt også, med denne "lenestolen".

Bimmern hadde vel ikke greid noe særlig brenning av gummi på rudskogen, med den slitte 2,5 litern ?? Ser for meg at det er for lite motor.

Den står dønn nå, med hull i bånnpanna og ødelagt hjuloppheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke med bimmern i tilfelle ( :( ), men en "lenestol på hjul" (gammel amerikaner). Det er vel 80% sikkert at jeg kommer meg dit, og GLEDER meg. Skal uansett se på, men er ganske sikker på at jeg får kjørt også, med denne "lenestolen".

Bimmern hadde vel ikke greid noe særlig brenning av gummi på rudskogen, med den slitte 2,5 litern ?? Ser for meg at det er for lite motor.

Den står dønn nå, med hull i bånnpanna og ødelagt hjuloppheng.

Hva slags amerikaner er dette?

Bimmern hadde nok funka helt knall, får du fiksa den ville jeg prøvd den. Den mangler sikkert litt effekt ut av f.eks. langsvingen, men det er jo ikke det det handler om. Se bare hvordan sugekopp kjørte med sin 325i på Drift-battle. Bare pass på å sveise diffen dersom det ikke er gjort, og hvis du får håndbrekket til å funke bra er vel det også en fordel. :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Gammel Dodge.

Siden jeg har satsa alt av tid på den, har bimmern blitt neglisjert. Men, tror jammen jeg skal få fiksa den fort, og se hvordan det blir!

Fy faaen og god bimmern er å kjøre, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Bra skrensing! :D Ikkeno 2 girs pingleskrensing her nei, godt å se.

Jeg og noen andre E30 kompiser gjør bare dette vinterstid, så og si.. Når man bor halvveis innni skauen med øde veier er det jo greit nok.

Parklys inn i en uoversiktelig sving. Når man er 1/3 i svingen er det på med fullt (da man har forsikret seg om at det ikke kommer bil imot).

Kamera er innhandlet nå, så da skal vi også fikse noen skrensefilmer til vinters :)

Skrens på!

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider