Gå til innhold

Bilforumet.net sin framtid sett med admin øyne

Ranger emnet


Marius

Hva ville du kjøpt/donert av T-Shirts og Merker  

257 stemmer

  1. 1. Hva ville du kjøpt/donert av T-Shirts og Merker

    • Jeg ville 'donert' mellom 100,- ---> 200,-
      93
    • Jeg ville 'donert' mellom 200,- ---> 400,-
      110
    • Jeg ville 'donert' mellom 400,- ---> 800,-
      37
    • Jeg ville 'donert' mellom 800,- ---> 1000,-
      8
    • Jeg ville 'donert' mellom 1000,- ---> 2000,-
      2
    • Jeg ville 'donert' over 2000,-
      7


Anbefalte innlegg

Originally posted by fcuk

 

 

 

Hva med et merke hvor det står: "Rør denne bilen og få 3000+ problemer, vennligst hilsen bilforumet.net" :D

 

 

Enig med den der----men kanskje ikke vennligst hilsen

 

 

Å for all del ha små klistremerker!!!! noe alle de den svenskregistrerte bmw på rudskogen hadde langs sideruta...

 

Håper dere får til slik at brukerne kan legge ut bilene og litt info om de!!!!

 

Jeg kommer til å donere litt pæng.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by spooz

Hvis man betaler pr nedlastet mb, ville det ikke vært en tanke å skru av opplastingsfunksjonen? I tillegg kunne jo folk lære seg å klippe bort bilder etc når man quoter.. :)

 

 

det beste er og legge en begrensning på hvor store filer

man kan laste opp evnt prøve bruke utvide bruken av linker.

 

 

man komprimere bilder ganske mye uten at kvalitet blir veldig dårlig.

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en lur ide med å kjøpe artikler som sponser forumet..

angående summen så stemte jeg 200-400 da det må ikke være et så stort beløp at det blir en "terskel" i seg selv, det er jo ganske mange registrerte medlemmer, selvfølgelig kommer ikke alle til å kjøpe noe sponsing effekter, men jeg tror det kan bli litt flere dess billigere...

 

 

Er selv betalende i en "merkebil klubb"

og føler der at jeg ikke får NOE igjen for det jeg betaler...

 

Her føler du iallefall at du får et merke, som 1. sprer forumet og 2. viser at du støtter opp om det!

 

Det hjelper ingen at jeg har et "du har betalt bevis" i lomma på noe, og iallefall ikke om jeg selv føler at pengene er mer eller mindre bortkastet...

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

Hadde jo også vært greit om dem som kjøpte det dyre merket fikk noen stjerner over avataren sin eller noe slikt ;) "official sponsor of bilforumet.net" liksom. Så man lett kan se hvem som støtter forumet og hvem som ikke gjør det.. ;)

 

Der har du en meget god idè :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra ide! :)

 

Jeg er med på å bidra for at dette supre bilforumet skal leve videre. Men, da må de som bidrar få noe igjen for det. Noe som er verdt penga..

 

T-skjorter og klistremerke. 500kr pr stk. Jeg klistrer gjerne et litt diskre Bilforumet.net klistremerke på sideruten bake på min bil, og jeg bærer også gjerne en bilforumet.net t-skjorte. Men, da må disse tingene se bra ut.., akter ikke å gå med en hvit t-skjort som det er skrevet bilforumet med sprittusj på :)

 

Ellers er det bra ide det henningl kommer med, sånn at man liksom får litt credits blant medlemmene når man har betalt for seg.

 

 

Men, hvordan blir dette da? Om 10 ivrige sjeler betaler for 2 klistremerker og 1 t-skjorte hver, også er det 100stk som ikke gjør det, og bare "snylter". Må alle kjøpe en ting for å få være med i forumet? Da er jeg redd for at det blir svært få folk igjen her. Fordiom seriøsiteten stiger så minker det med folk. Men, det går jo å prøve?

 

 

Jeg er for dette! Men, fortell oss hva vi kan vente oss i det "nye bilforumet"

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy405GTX

betaler gjerne noen hudre lapper som et slags medlemskap for og hjelpe til finansiering her inne...

Har i dag et medlemskap i merke klubb som stiller med en del rabatter og goe avtaler for de som er medlemmer + div. arangemang.....

syns det er en grei ordning.....

 

 

 

mulig jeg greier og fikse at vi får rabatt hos Statoil på bensin og diesel. detta er jo tingen som burde friste folk til og bli medlem.

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pumpedyse

 

 

 

mulig jeg greier og fikse at vi får rabatt hos Statoil på bensin og diesel. detta er jo tingen som burde friste folk til og bli medlem.

 

Er bare å handle nok så får man det.... ;)

 

 

Men uansett bra ide, aller kommer nok ikke til å kjøpe men er jo ganske mange her som burde være interessert i å støtte opp om det....

F.eks små merker til 100,- større til 250,- T-skjorter til 300 osv.

så kan man kjøpe så mye man vil og har penger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår