kimbeer Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Hva tror dere jeg kunne fått for orginale sorte skinnseter til en golf 3 stv med sideairbag? Eneste slitasjen er bittelitt på førersetet("sette seg inn" slitasje) Eller hva kunne jeg fått for en golf 3 stv med 110hk TDI motoren, skinnseter, aircond, defa alarm og warmup++ i ganske grei stand og eu-godkjent? Med motor som har gått 160'... Bare lurer fordi jeg vet ikke helt om jeg skal beholde den eller kjøpe meg noe nytt =P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 for skinnsetene..kanskje 3-4000?? hvis det er med bakseter da.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Stasjonsvogn er ikke så populært, ofte går de for betydelig lavere pris enn vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 passer ikke 5 dørs interiør inn i stasjonsvogn? i tilfelle har jeg dritt meg litt ut.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 passer ikke 5 dørs interiør inn i stasjonsvogn? i tilfelle har jeg dritt meg litt ut.. :P tviler jeg på. har ikke vært borti andre biler det har gått i ihverfall Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 passer ikke 5 dørs interiør inn i stasjonsvogn? i tilfelle har jeg dritt meg litt ut.. :P Tviler på at forskjellen er så veldig stor, er jo stort sett samme bilen. :magic: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 funka det gitt.. :D måtte modde litt på bakseteinnfestingen da.. men har sterke tvil om at det passer andre veien bare så det er sagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg