Gå til innhold

"safe" mod...hva er galt? Org Audi spiller.

Ranger emnet

SunIx^

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skulle nettop ta ut orginalspillenr i bilen min 2000mod A4 å kobble om en Alpine dvd spiller, sia jeg fikk den "innsattsen" fra dobbeldin til enkel din idag. Da jeg hadde demontert spillern å fikk testa ramma, fant jeg ut at som lyd på hjul bestilte til meg ikke passer.. :rockets

SÅ da måtte jeg jo kobble tilbake org spillern så jeg har litt å høre på iallefall til jeg får en ny ramme.

Da jeg hadde kobblet alt på plass igjen å slo på spillern står det bare "safe" i displayet..

Bilde av spillern btw :

tq25.jpg

Noen som vet hva jeg har kobbla feit evt?

Takker for svar =)

Mvh SunIx^

Mvh SunIx^

--2000mod Audi A4 1.8 TQ Sportline

--1995mod Audi A4 1.8 T *Solgt*

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=158099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være en tyverisikring på en måte. Sånn som på et par eldre blaupunkt spillere der det måtte tastes inn en kode eller noe sånt for å få dem til å virke igjen.

Det er mitt forslag hvertfall ;) letteste er å høre med møller tror jeg om ingen vet det her=)

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være en tyverisikring på en måte. Sånn som på et par eldre blaupunkt spillere der det måtte tastes inn en kode eller noe sånt for å få dem til å virke igjen.

Det er mitt forslag hvertfall ;) letteste er å høre med møller tror jeg om ingen vet det her=)

Ah, jah du sier noe dær..får vel suse en tur innom møller da, går vel fort 1-2 uker før jeg får en ny innsats så :/

Takk før raskt svar ;)

Mvh SUnIx

Mvh SunIx^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i instroduksjonsboka di skal det stå hvordan du taster inn koden.. du må holde inne noen kanpper.. husker ikke helt hvilket.. men kan finne ut i morgen... koden står også ved instroduskjonsboka eller som en lapp i den svarte veskesaken du har alle audi bruksanvisninger og service hefte ditt

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i instroduksjonsboka di skal det stå hvordan du taster inn koden.. du må holde inne noen kanpper.. husker ikke helt hvilket.. men kan finne ut i morgen... koden står også ved instroduskjonsboka eller som en lapp i den svarte veskesaken du har alle audi bruksanvisninger og service hefte ditt

ah, da kanskje det er en enkel sak da =)

Har bare hatt biln i et par uker nå så det meste er nytt for meg ;p

Takk for oppklaringen ;)

Tilbake til den rammen...

http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=2964485.6843&pid=252

Denne ramme jeg fikk fra lyd på hjul, som sakt så passer denne til en A4 (8e)...jeg har en b5. Hva må jeg ha til min bil å hvor får jeg det evt? Snakket med en kar på møller men hadde ikke hørt at det fantes noe sånnt til a4, kun til a6 med noe blaupungt..:hvaskjera

Mvh SunIx

Mvh SunIx^

Lenke til kommentar
Del på andre sider