Golftw Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Heisann Lurte på om oppsettet Dynabel BF 7501 monoblokk og 2 stk DY9812 12" kommer til å spille noe bra? har liten erfaring med dynabel fra før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 HeisannLurte på om oppsettet Dynabel BF 7501 monoblokk og 2 stk DY9812 12" kommer til å spille noe bra? har liten erfaring med dynabel fra før De 12" er ganske nye, så trur ikke du kan forvente att så veldig mange har erfaring med dem. Men utfra effekt opplysningene så skulle forsterkeren gi det 2 slike høyttalere skulle tåle, og kanskje mer til. Men laster du 1 ohm, så trur jeg du får trøkk, men kanskje ikke så veldig "fin" lyd. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 okey:) tnx m8, kun en måte å finne det ut på, fikk dem idag å begynner på kasser til dem imorgen så får vi se hvordan det blir :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 som toffy sier er dette en ganske ny sub, så kan bli vanskelig å få flere synspunkter på den. men dynabel har vel blitt ganske kjent for bra komponenter til en grei pris. vet i allefall at den forsterkeren slår greit fra seg, så vil tro dette vil kunne bli bra:D du får skrive en tråd om hvordan det blir:) Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 jepp will do ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Jeg tror du blir fornøyd ;) Golf du skal ha anlegge i?? Isåfall blir d værtfall bra :) Har en BF7501 selv som jeg er godt fornøyd med.Subbene er jeg usikker på,en kompis kjøpe 2stk 15" DY9215,den ene virka ikke men spolen på den andre var skeiv :S Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 jepp golf 4 det skal inn i, vil tro det blir greit :) får håpe jeg har litt mere flaks med elementene så ingenting er defekt :) kjedelig og montere noe som ikke funker :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg