fluid Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by NiX Bak på iso pluggen så har du jo (+) og (-), disse kablene er jo rød og sort. Så har jeg en gul kabel som det står batery på (denne er koblet inn på samme kretsen som (+)) å til slutt så har jeg en blå kabel som det står remote på. skal ikke denne også være koblet rett inn på 12 volten slik at den sender strøm til spilleren når jeg slår på tenningen? Når gul og rød kabel er koblet sammen som du har så må du skru av spillern manuelt dvs. at det alltid er strøm der. GUL og RØD sammen kobles til et sted det er +12v hele tiden. Helst rett på batteriet. SVART=jord. kobles til nærmeste jordingspunkt. på opel er dette som oftest i torpedoveggen rett bak spilleren. BLÅ kabel merket "rem/remote" e.l. skal til remote på forsterkeren. Denne kabelen brukes til å skru på forsterkeren når spillern skrus på. Det skal ikke +12v inn til spillern gjennom denne kabelen. håper dette hjelper. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 fant løsningen til slutt... det var den røde (+) kablen som skulle kobles inn på styrestrømen. Remote ledningen var beregnet får å gi strøm til radioantennen :) Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by NiX Remote ledningen var beregnet får å gi strøm til radioantennen :) OG til å skru på forsterkern så du slipper å streve med bryter og shit. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 nei.. går ikke å koble inn forsterkeren på denne remote utgangen (prøvde det) å det som skjedde var at power lyset i forsterkeren begynte å blinke, så det er vis ikke konstant strøm i denne kablen, så jeg koblet bare en ledning fra styrestrømmen til spilleren, så nå funker alt perfekt. Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Tror nok att du har rota litt med dette, men det er bra du har fått det til. Remote står for fjærnestyring, denne SKAL det være fast 12v på når spilleren står på. Dette vet jeg da jeg har jobba med bilstereo før. Men kan jo være noe gæern`t ette att du kjørte + inn der en gang tidligere... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 forferdelig stri for ett så lite problem.. hehe Fint det virker, selv om det er faktisk konstant 12v på den blå ledningen din da spilleren står på, ellers er den ødelagt Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by NiX fant løsningen til slutt... det var den røde (+) kablen som skulle kobles inn på styrestrømen. Remote ledningen var beregnet får å gi strøm til radioantennen :) Var omtrent slik på min å, den stod og blinka, det var visst bare 6v på den ellerno.. :rolleyes: Kobla remote'n på forsterkeren til 12v acc jeg, funker som faen ;) Bare at nå virker ikke lyset i dashbordet.. :o Men vet jeg har for liten sikring ett eller annet sted til kupé'n :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg