Gå til innhold

Hva skal jeg gjør, skjekke alt, skifte eller hva?

Ranger emnet

Polyfibe

Anbefalte innlegg

hmm.. i DAG!, priser jeg livet mitt!!. =|=|=|=|=|

Va ut idag for å fyr opp bmwn, hør om den starta osv. greit nok.. sidn dn har litt problemer osv..

så villa den ikke start, pga. for masse trykk i bensin, så jeg gikk fram for å koble av bensin slangen, å da spruta det bensin over motor rommet, å mæ, tok så å tredd slangen så va løs ned i en brusflaske for å samle opp bensinen som rant ut.

og merka at luft filteret ikke fungerte helt normalt

så glemte helt og tørke opp bensinen igjen, satt meg inn i bila, vridde om nøkkelen, og ingenting skjedde pga, av at motoren starter viss jeg kobler av for og tømme det som er igjen i dysene, derved at den får for mye bensin..

gikk så fram for å koble på noen ledninger, stod selvsagt med hode ned i motorrommet og vips MEGA varmt i ansiktet, ildkule og fuckings høye flammer opp, og hele fronten på bilen dekt i flammer.. greide og få av meg jakka osv. for så å spurte inn og rett og slett brøøle ut

"BRAAAANN!! HJELP FOR HELVETTE!", ingen trodde på meg til og begynne med, da et lite pang, og flammene sprutet ut fra bilen, og jeg i full pannik grevde frem pulverapperatet ifra gangen, trekte ut splinten og pælma dritten langt faan bortover, og hoppet frem for og spraye på flammene.. det jeg ikke så var at "bensin"slangen lå midt i flammehavet, og derfor i full fuckings panikk

hive meg framover mot chevrolettn som stod 1.5meter unna etter jeg hadde spraya motorrommet, og trillet den nedover..

gikk tilbake og så etterpå, og satte meg ned på huk og hyperventrilere og omfavne meg selv, holdt på å bli kvalt av støvet fra pulverapperatet, da jeg fikk en heavy dose rett i trynet , øyne og hals er hovne og jævli... og hjertet banket noe si INNMARI SINNSYKT!!, sjokkskada og jævlig...

det va VIRKELI, det jeg ikke trengte akkurat nå ass.. =S=S=S

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke bra... Du burde gå over å se om du har fått pulver fra apparatet inn noen plasser i motor ol. Får om du får pulver i motor eller innsprøytning så stopper alt, du burde spyle det meste bort med rennende vann ikke høytrykk å de om at du ikke har fått det inn i bilen eller i varmeapparatet for det er ett herk!

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider