torslett Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Er vel morsom bil det også :) har ikke fått gjort noe med ripa på døra.. Men så er grunnarbeidet på heile bilen elendig da, så de blir muligens heil lakkering etterhvert.. Taktrekket har jeg tatt ned pga av det leker en del fra luka. Han som har laga til den har bare hatt dreneringer bak, så jeg må lage til framme å fått laga nytt taktrekk. Bilder av dette kommer :) Mener på speila mine er like jeg ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Er vel morsom bil det også :) har ikke fått gjort noe med ripa på døra.. Men så er grunnarbeidet på heile bilen elendig da, så de blir muligens heil lakkering etterhvert.. Taktrekket har jeg tatt ned pga av det leker en del fra luka. Han som har laga til den har bare hatt dreneringer bak, så jeg må lage til framme å fått laga nytt taktrekk. Bilder av dette kommer :) Mener på speila mine er like jeg ? joda go bil de ;) hmm ok, ja grunnarbeide va meget årli egentlig :P sann så sparliga etter de var satt i takluke var skammeli dårli egentli, menmen, blir nok bra når du er ferdi;) ja sleng ut bilder:) får aldri nok av de ;) har bilder fra da eg var og såg på den, men du har vell nok :p ? hehe Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Blir aldri nok bilder ;) bare og sende på torslettv@hotmail.com ny lakk blir ikke med det første da.. alt til sin tid :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg