asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 selvom det er billig kan du jo la være å sette motoren opp ned i motorromet da?:partyon: når sto den oppned egentlig? du har jo aldri en gang sett bilen min(flaks for deg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 oiiiii den var utrolig lei ass... akkurat som om du eller han lofsberg dude'n tar trond håkon haug.. jeg har ikke sakt at jeg kan kjøre.. hehe 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Neida litt mindre penger på pølser og rullings neste år litt mere penger på lager, kammer, 2dobble grenrør og porting så tenker jeg det hjelper på jeg joggu er du usaklig, jeg røyker ikke, snuser ikke og driker tran som om det skulle hvert sprit Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 nei, men tro meg, han andre tar han heller ikke.. trond håkon kjører kraby raskere med BC bil en hva rallycross folka gjør så jeg tviler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 jeg har ikke sakt at jeg kan kjøre..hehe hvorfor beskylder du oss for å ikke kunne kjøre da?? Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 når sto den oppned egentlig? du har jo aldri en gang sett bilen min(flaks for deg) snakker her om bilcross generelt, å aller helst opel med volvo motor Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 ja du som kan alt om opel med volvo motor burde jo kunde det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 han hadde a tatt det meste i team laben trru jeg..ikke si no du!! vi har da medhjelpere i Laban som har NM gull og flere NM medaljer i Rallycross. Trond Håkon kjører da ræva av dere rikinga i feite rallycross biler med langt fler HK enn han slev Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 ja du som kan alt om opel med volvo motor burde jo kunde det du! har ingen planer om å sette no volvo motor i opel nei.. Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 nei men så fint da.. for opel'er fortjener bedre enn folk som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 hvorfor beskylder du oss for å ikke kunne kjøre da?? har påpekt at det ikke akkurat er imponereanes å vise et bilde av seg selv som står oppå et autovern..åssen intrykk får man da.. men nå er pølense ferdig.. 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 vi har da medhjelpere i Laban som har NM gull og flere NM medaljer i Rallycross. Trond Håkon kjører da ræva av dere rikinga i feite rallycross biler med langt fler HK enn han slev akkurat det jeg mente også blikseth.. sku likt å se dem mot trond håkon på banen, så sku vi sett hvem som satt på plass hvem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 har ingen planer om å sette no volvo motor i opel nei.. planene dine der da?? Sette liv å helse til deg selv å andre på spill ved å kapp kjøre på ofentlig vei Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 nei men så fint da.. for opel'er fortjener bedre enn folk som deg! 300hk i opel er jo dritmye... grow up! fattige greier Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 nei men så fint da.. for opel'er fortjener bedre enn folk som deg! du er en skam for opel.. å bruke en ascona i bc a gitt(er 4 d så da går det bra).. ascona skal gå i gata med c20let dem!! 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg