asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 har påpekt at det ikke akkurat er imponereanes å vise et bilde av seg selv som står oppå et autovern..åssen intrykk får man da..men nå er pølense ferdig.. er ikke alle 15 åringer som ratter is løp med slitte rallypigg fra 1975 som klarer å holde seg på beina hele veien, men det var tross alt den eneste gangen jeg var utafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 har påpekt at det ikke akkurat er imponereanes å vise et bilde av seg selv som står oppå et autovern..åssen intrykk får man da..men nå er pølense ferdig.. vi kjøre så fort vi kan og skal du bli bedre til å kjøre så må du pressa deg og da må det jo gå til skogen en gang i blant. Man lærer av å gjøre feil Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 300hk i opel er jo dritmye... grow up! fattige greier 300hk i opel er nok ikke noe for deg nei. hold deg til svenskbrakke du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 300hk i opel er nok ikke noe for deg nei. hold deg til svenskbrakke du! fortell meg hva som skjer vis du krasjer i en fjellvegg i 70-80 med ascona'n din. Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 helt enig md det Daniel sier Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 300hk i opel er nok ikke noe for deg nei. hold deg til svenskbrakke du! svenskebrakka lekker ikke i fra alle kanter da!! og der har vi noe som heter holdbarhet(snakker ikke om c20let nå)..2,2i er tøffe greier!!hehe 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 fortell meg hva som skjer vis du krasjer i en fjellvegg i 70-80 med ascona'n din. derfor du kjører volvo da?? for at du tror du kjører i en fjell veg hver da. Tror da bilcross asconan til daniel er mye tryggere en volvon din. Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 fortell meg hva som skjer vis du krasjer i en fjellvegg i 70-80 med ascona'n din. det som skjer da er at opelen blir ca 50 cm kortere.. derfor trenger idioter som deg bil som tåler juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 svenskebrakka lekker ikke i fra alle kanter da!!og der har vi noe som heter holdbarhet(snakekr ikke om c20let nå)..2,2i er tøffe greier!!hehe pass på i ikke diss din egen holdbarhet a, har tross alt motor fra en sånn som du ratter!. 2,2i er ikke no å skryte av nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 det som skjer da er at opelen blir ca 50 cm kortere.. derfor trenger idioter som deg bil som tåler juling der traff du spikern mitt på hode Daniel:blunk: Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 det som skjer da er at opelen blir ca 50 cm kortere.. derfor trenger idioter som deg bil som tåler juling du skulle vel kansje hatt volvo du også.så mye som du går ut av veien og ligger på autovern.. 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 sku treffi han tullingen i hode med spiker'n sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 du skulle vel kansje hatt volvo du også.så mye som du går ut av veien og ligger på autovern.. har vært av veien totalt 2 ganger på banen, ene gangen pga min egen feil ved å ikke ha fylt bremsevæske, driti ut.. og andre gangen pga jeg hadde for stor fart i forrhold til svingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 du har sånn motor som han har ja? 230k har jeg aldri sett no til.. forbanna drit motor Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 du skulle vel kansje hatt volvo du også.så mye som du går ut av veien og ligger på autovern.. Han kjørte av en gang på sitt 3 løp. Jeg kan nevne at jeg taka på min andre runde på første bilcross treninga mi, alle kjører av, petter å heninng å det kjører av. Ikke alle er like perfekte som deg mister perfekt. Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg