skarpH Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Heisann Jeg har alltid slitt med en litt dårlig håndrekk. Waieren har liksom hoppet av sporte helt fremme under dekselet der med brekken. Men akkurat nå dro jeg opp brekken litt for hardt og den ga etter. Jeg åpnet dekselet å så den at wairerene var på plass, men dene ene var blitt dratt fram på en måte og brekken er helt lea laus, den tar ikke tak liksom. Er det noe som kan være knekt som er veldigt stress å fikse?? Vi skal bytte bremsesko, bremsesylindre å bremsesko til uken. Det er en VW Golf 85 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er vel kanskje ein wire som er øydelagt? Det same skjedde på min 84 modell carina. Eg trudde at håndtaket var øydelagt Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarpH Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 hvor vanskelig og hvor lang tid tar det for en fagmann på verskted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg