nilssolli Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 sjekk dynabel.no for billig BRA bilstereo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by Moj0^ Det er derfor jeg sier dette. Mange kjente og ukjente prdusenter av bilstereo i dag oppgir watten ved 6 ohm stabilitet. Derfor er man nødt til å regne om dette til 4/2 ohm som er det mest brukte på bass høytalere i dag. Samme som med peak watt og Rms watt. De oppgir ALT i feil grad. En ting, når du skal kjøpe forsterker/høytalere etc til bil. gå etter prisen, og evnt sikringen! Det er det som avslører produktets kvalitet og effekt! -Moj0^- Jeg har nå sett forsterkere med sikringer som ikke er koblet til som bare sitter som pynt på chassiet på forsterkeren doh Ble ganske imponert da.. Skal du ha en forsterker som du er usikker på om holder mål så spør her eller på forumet på dbdragracing.no Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by ALJ_GSi glem alt det som har med watt å gjøre. forteller bare havparten av hvordan forsterkeren er. viss man skal sammen ligne forsterkere på watt burde man måle begge under like forhold. som oftest er de wattene som presenteren på billige forsterkere målt i labb med 30v støm i et par sekunder før den begynte å brenne. godt eksempel på det er en zapco forsterker på 2x75w som jeg har på jobben. den driver lett 2 strokere. det hadde ingen av de på mobilsentrum gjort. vent heller en lønning og kjøp deg noe litt ordentlig, da vil du bli mer førnøyd i lengden. Zapco er gromt ! Feteste forsterkeren jeg har sett er gode gamle Rockford Power 50.1 1x50W i 4 ohm.. Fysisk størrelse som et halvt A4 ark når man tar av endestykkene.. Virkelig effekt i 1 ohm ca 1000 seriøse watt. En sånn forsterker og 4 stk 12" på den og det trøkker noe helt vanvittig... Vil ha vil ha vil ha en 50.1 som jeg skal henge på veggen :D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by nilssolli sjekk dynabel.no for billig BRA bilstereo Allerede foreslått..hehe.. virka ikke som det fristet ;P men enig med deg.. billig og bra.. sjekk ut eltek Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoooR Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Takker for mange gode svar... og joda jeg viste om Eltek sine bilforsterkere for en stund siden.... ;) og nå tror jeg at jeg blir å kjøpe den to-kanaleren de har istedenfor noe mobilsentrum tull... :) Siter -96 Saab 9000 2,3T -Litt futt.. -86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg