omega2.6i Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 No har æ kosta på omegan 2.6i min, snart 20000 bilen har godt 308000km, men finner stadig nye feil, nå må jeg skifte utløserlagre på cluthn, nye dempere bak, nye bærebrue foran, nye bærekula, styrestag og sikkert e haug me foringa som må skiftes.. ka tru dokker e d nå vis å kost på omegan? æ e ikke bilmekaniker så æ får itj te å gjør så my sjøl, å d koste da flæsk å han den inn på værste å få reparert d der... men hvis æ eventuelt ska kost på omegan, så må æ ha nån som kan hjelp mæ me å skift alt d der... nån som kan hjelp??? har lyst te å kost pån for omega e en drit bra bil:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Ut ifra det jeg skjønte at det her må du skifte utløserlagre på cluthen, nye dempere bak, nye bærebrue foran, nye bærekula, styrestag og noen foringer? Har bytta støtdempere sjøl og det er ikke no vanskelig jobb, resten har jeg aldri gjort, tror nok du kan få til noe av det sjøl også. Er dyrt å ha bil! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR Hansen Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hvis du er litt nevenyttig så er ikke noe problem og gjøre det selv=) Pågangsmot er halve jobben(værktøy er den andre halvdelen:) Siter http://www.ilder.no Ikke glem og registrer dere påBilcross forum :: Hovedsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega2.6i Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Er d noen som kan hjelpe å skifte de tingene som er nevnt, bor i tr.heim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg