Stingah Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hei For 3. gang har det FORBANNA håndtaket på hanskerommet helt plutselig falt av. Det er to vanvittig irriterende pinner som man må lirke på plass med en bøyd spiker eller no. Men tenkte nå om det kanskje er noen andre som har en enklere og bedre løsning? Klarer ikke tenke nytt her hvertfall... Noen andre som har opplevd dette? :boxing Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 selve håndtaket? ikke selve ''døra'' som vippes ned? Er ikke bare de plastpinnene som sitter bak døra som holder fast håndtaket (vis det var håndtaket som datt av..) som har knekt da? da må du nok ut med ny dør isåfal. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Må ikke spille så høy musikk, ristinga fra bassen din som lirker den av sikkert:)Dette skjedde et par ganger på "gammel-golfen" min også. Tror eneste måten å få dem på igjen er ved å pireke som du sier. Fant i alle fall ingen annen måte. Banna litt jeg også mens jeg fikla :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Er håndtaket ja... Må vel pirke som faen en gang til da. Haddebare vært greit å fått gjort det permanent med litt lim eller no.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Er håndtaket ja... Må vel pirke som faen en gang til da. Haddebare vært greit å fått gjort det permanent med litt lim eller no.. :) da spørs det vel om det ikke sitter for godt :) Kan jo prøve med litt teip rundt stengene for å få det litt "tåitere". Men da blir vel pirkejobben enda mer frustrerende Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg