A.K Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Bilen skal på sin første eu-kontroll hos Bilsvaksynte mandag 26. d.m, og jeg lurer på om noen her har vært borti kontroll av biler med sotefilm på rutene. Jeg er selvfølgelig kjent med at alle typer sotefilm eller på annen måte siktreduserende produkter er forbudt på siderutene foran. Våre er heldigvise ikke så mørke, så jeg har et syltynt håp om at de går gjennom. Om jeg får påpakk om å fjerne sotinga foran, er det lett å fjerne den, og hvordan bør jeg gå frem? Håper noen har gode tips om enkle og effektive måter å ta den av på. Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Rull ned ruta så kan du håpe på det beste. Bruk hårføner, varm opp et hjørne så begynner du å dra av. Dra sakte og varm godt, da slipper du masse lim på ruta. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 om det er slik film du har satt på sjøl (billigfilm) så bruker du witespirit eller noe annet sterkt som ikke blasser og ødelegger ruta .. da "koker" den i filler og du enkelt tørke den av Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Takker for forslag begge to =) Om andre har et tips som ikke er nevnt, sleng det gjerne inn. Ingen billigfilm, rutene er gjort hos Solfilmspesialisten, så da er vel første forslaget det mest aktuelle foreløpig. Med mindre annet forslag funker godt uansett type film da =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Bare å få tak i kanten på filmen med neglen og dra nedover... Kom ingen limrester ellernoe sånt på mine... Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ok, får prøve det hvis detr skulle skjære seg. Ikke sikkert at det hjelper meg noe særlig, men har skifta sted for eu til et annet sted enn Bilsvaksynte, hvor jeg uansett kan regne med å få påpakk om å fjerne filmen. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg starta bare i et hjørne, og dro av filmen. ikkeno limrester eller noe tull:) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 kunne jo ha prøvd å rett og slett skru ut siderutene foran. tror ikke det er båbudt med sideruter på eu kontroll.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg