Gå til innhold

Hjelp til å få prøveskilter på båthenger!?!

Ranger emnet

Ola

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ola

Skal hente båt på lørdag, og den står på en bra henger, som er selvbygd av bilopretter.. Den har ikke rammenr, så det blir litt stress å få den hjem.... Hva i huleste gjør jeg? Kan jo ikke bare si et tilfeldig skiltnr heller, da de trolig registrerer at mitt navn har hatt prøveskilter på den engang liksom... Skulle hatt et nr på en henger som noen gir faen i om har stått på meg for kun en dag kanskje? Hengeren har nytt lyssystem, og nye dekk/hjulager.. Ser ut som om den er fabrikkbygd..

Noen tips? Ikke gidd moral og umodne fjortissforslag..

Ola, du kunne jo ha fått lånt prøveskilta mine da!

Dem lå jo ilag med komp.tester baki bilen :)

Trenger ikke noe rammenr el. skilt nr for å skrive ut kjøreseddel jeg!

-98 patrol TD6 (bruksbil)

-95 200sx

-83 280zx turbo

-77 260z

-70 240z

www.kjoretoyservice.no

www.nismo.no (kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 280ZXT

Ola, du kunne jo ha fått lånt prøveskilta mine da!

Dem lå jo ilag med komp.tester baki bilen :)

Trenger ikke noe rammenr el. skilt nr for å skrive ut kjøreseddel jeg!

DOOOOOOOHH!!!!!!! :D

Men komp testern var bra da :D Hahaha

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Båt er faktisk veldig gøy da!

Har satt den på vannet idag, og prøvd den i noen timer.. :) Kaldt men :D Hadde en liten 14" før, men dette (17") var endel mere båt ja..! 90hk er jo ikke mere enn nødvendig, men 6`r lyden er fet da :cool: Gjør oppunder 40knop målt med gps visst.. Er nok til meg da..

Var med wakeboard/vannski stang å, så neste sommer skal bli moro! :D

Ja, bare å sette på en ordentlig motor nå, så du får litt fart i greia.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Ja, bare å sette på en ordentlig motor nå, så du får litt fart i greia.. :)

Hehe, var litt i tvil på den motoren da jeg dro.. Er jo rekke sekser, og tre forgassere.. Men den går utrolig pent, er veldig responsiv, og virker ikke så tørst som mange vil ha det til..

Det eneste negatuve, er vel at det er tomme-skala på alle bolter osv... Det suger..

Større motor hadde jeg ikke ville hatt.. Ikke så mye iallefall.. Forbruket blir for høyt.. Er vel egentlig feil båt å satse på 50knop + med å da så ;)

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Hehe, var litt i tvil på den motoren da jeg dro.. Er jo rekke sekser, og tre forgassere.. Men den går utrolig pent, er veldig responsiv, og virker ikke så tørst som mange vil ha det til..

Det eneste negatuve, er vel at det er tomme-skala på alle bolter osv... Det suger..

Større motor hadde jeg ikke ville hatt.. Ikke så mye iallefall.. Forbruket blir for høyt.. Er vel egentlig feil båt å satse på 50knop + med å da så ;)

Hva slags motor er det? har ikke lest no specs jeg..

Tommeskala på bolter på motoren? rart, tilogmed GM produserer jo motorer med mm mål, og har gjort det lenge.. På motoren i vetten er det mm mål på alt, alt utenom motoren har tommemål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags motor er det? har ikke lest no specs jeg..

Tommeskala på bolter på motoren? rart, tilogmed GM produserer jo motorer med mm mål, og har gjort det lenge.. På motoren i vetten er det mm mål på alt, alt utenom motoren har tommemål..

Motoren er en 89mod 90hk sekser på høykant..

Mener det er tommer ja.. Men skal ikke garantere.. Har heldigvis ikke skrudd på den enda :D

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme egentlig, er bare å kjøpe seg et sett med tommeverktøy det.

Joda.. Problemet dukker vel bare opp den dagen en må ha noen bolter el.l. vil jeg tro.. Hehe..

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Motoren er en 89mod 90hk sekser på høykant..

Mener det er tommer ja.. Men skal ikke garantere.. Har heldigvis ikke skrudd på den enda :D

Er det ikke et problem med disse motorene at den øverste sylinderen går til faen av og til?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Er det ikke et problem med disse motorene at den øverste sylinderen går til faen av og til?

Den var ny for meg.. Men mercury verkstedet jeg snakket med, sa at det er sylinder nr 2 og 3 som bruker å få problemer.. Da grunnet varme, lite olje osv.. Men her var alle sylinderne jevne og bra på kompresjon!

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider