ChrisJohnsen Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hei alle sammen. Mitt navn er Chris Johnsen. For tiden jobber jeg med et foto-prosjekt rundt "rånerkulturen" i Norge. Prosjektet er i startfasen og jeg trenger hjelp til å finne informasjon om emnet. Trenger tips om hvor man burde reise i Norge for å oppsøke miljøet og evt folk som kunne tenke seg å være med i prosjektet. Prosjektet skal i hovedsak omhandle unge mennesker ( 16-25 ) og hvem disse mennesken er og hvor stedene de bor. Utgangspunktet for prosjektet er min klisjè-oppfatning av hva råning er. Det er et dyptgående prosjekt som det i disse tider søkes ståtte til. Håper på possitive svar og hjelp. Mvh Chris Johnsen http://www.chrisjohnsen.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Telemark. Bø. Viden kjent for råninga. Ellers har du sikkert utallige steder i Østfold! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 halden på skjærtorsdagen:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Melder meg frivillig jeg, senka 240 med knallsota ruter og terninger, fjortisser i baksetet og raggarhits på fullt! Nittedal`n er stedet, masse andre likesinnede som meg her! Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 etter det jeg har hørt er jessheim råner'ns hovedstad.. men husker jeg var på løp i fjors på rallebanen, nmk BØ altså.. og sku i byn der for å kjøpe mat.. fy faen, kom den ene 240'n etter den andre, og sliten granada husker jeg også.. herregud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hehe, skal du ha harryråning kommer du nordover :P Her er det så ufattelig mange mazda 626 med 1,8l orginal motor, med fire potter og full romskipstyling :P Det kryr av romskip her oppe :P Sortland er plassen om du skal filme inn starwars med andre ord, Går en og annen grom bil som volvo s90r, volvo 240 tic og slikt, også har vi vell en og annen supra og rx8 tipper jeg :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg har aldri sett flere rånere enn jeg så i Verdal. Satt på utekafe på hotellet der, og hotellet er vel et par hundre meter i omkrets. Jeg satt der i en og en halv time, og jeg så de samme bilene råne rundt hele den tiden. Aldri i mitt liv sett så mye rånere. Aldri. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 notodden er telemarks rånehovedstad. tett i tett med bilder som kjører opp og ned gata hele dagen... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Finnsnes i Midt-Troms er kjent for rånekulturen min, og for mye stygg kjøring i den forbindelse.. men vi har "dessverre" ikke så mange 240'er som før :D Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg har aldri sett flere rånere enn jeg så i Verdal. Satt på utekafe på hotellet der, og hotellet er vel et par hundre meter i omkrets. Jeg satt der i en og en halv time, og jeg så de samme bilene råne rundt hele den tiden. Aldri i mitt liv sett så mye rånere. Aldri. Enig, Har familie der og opplevd det samme :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisJohnsen Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Takk til alle så langt. Dette er til stor hjelp!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 hørt masse om valdres også egentlig.. for mange år sia var visst ascona tingen i valdres:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg har aldri sett flere rånere enn jeg så i Verdal. Satt på utekafe på hotellet der, og hotellet er vel et par hundre meter i omkrets. Jeg satt der i en og en halv time, og jeg så de samme bilene råne rundt hele den tiden. Aldri i mitt liv sett så mye rånere. Aldri. Er jo en grunn til at Norsk Rånebilfestival holder til i Verdal også da;) hehe Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Melder meg frivillig jeg, senka 240 med knallsota ruter og terninger, fjortisser i baksetet og raggarhits på fullt! Nittedal`n er stedet, masse andre likesinnede som meg her! Kom til Nittedal ja. Kryr av gamle biler (som nesten detter fra hverandre) med alt for støyende eksos og kølsvarte ruter, desverre. :P Også har du Jessheim osv i nærheten. Mye "bra" i Fetsund å Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 hørt masse om valdres også egentlig.. for mange år sia var visst ascona tingen i valdres:D Fagernes har mye å by på etter hva jeg har sett de gangene jeg passerer der.. Ellers er vel Dokka kjent for sitt miljø? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg