113deluxe Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 notodden er telemarks rånehovedstad. tett i tett med bilder som kjører opp og ned gata hele dagen... That`s Right :) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Er jo en grunn til at Norsk Rånebilfestival holder til i Verdal også da;) hehe Værdal er stedet. Har vært i værdal noen helger denne måneden for å feste og kjøre bil. Finnes ikke noe bedre sted spør du meg. Var en kveld vi kjørte fem biler fra ørlandet, hvor jeg bor til værdal. Vi kjente noen fra værdal, så vi samlet oss på hydron, og det ble et salig liv:) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Tretten er heller ikke helt borte når det gjelder rånebiler.. Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 I Bergensområdet har vi Åsane, Sotra, Loddefjord, Os, Knarvik og Arna som hovedrånesteder... Hadde nok vært flere rånebiler i sentrum hadde det ikke vært for den $¤% brosteinen og de elendige veiene. Hører visst også rykter om at VACN Bergen Lokallag har møter annenhver tirsdag på Arenum... :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg sier bare strømmen jeg. jessheim er ingenting i forhold. nå som sommeren kommer ruller den ene etter den andre japse,amcar og euro verstingen ut på veien. masse 200sxer, V70R, 740\240 i flust. sierra IST, cossie. supra, skyline. alle vet jo hvor man ender opp etter er streetmeet i lillestrøm\oslo omegn. på strømmen.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 jeg sier bare strømmen jeg.jessheim er ingenting i forhold. nå som sommeren kommer ruller den ene etter den andre japse,amcar og euro verstingen ut på veien. masse 200sxer, V70R, 740\240 i flust. sierra IST, cossie. supra, skyline. alle vet jo hvor man ender opp etter er streetmeet i lillestrøm\oslo omegn. på strømmen.. Enig med deg Ealoken, og siden fyren er fra Oslo er det jo 15min kjøretur. Bare ta med kamera og dra til Strømmen en fredag eller lørdag kveld det :titties: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 skal du lage et prosjekt om råning må vel trondheim under hot august nights være det ultimate. det er da ALLE samles for den ene felles interessen. råning/cruising. Både med rånebiler og med amcar. hele trondheim sentrum ligner omtrent mer på en parkeringsplass enn en by. Dragrace på kvelden og cruising/utstillinger over hele byen på dagene... for dato, sjekk ut http://www.amcar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 alle byer kan ha råning når det er arrangert da thxman til og med slemmestad, og her går det ufattelig lite råning omkring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 klart det... drive litt reklame for noen flotte dager i august vettu... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 notodden er telemarks rånehovedstad. tett i tett med bilder som kjører opp og ned gata hele dagen... Skulle til å nevnet det selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Skulle til å nevnet det selv.. Notodden er stedet når det gjelder råning ja ;) Kongsberg er heller ikke så værst, har tatt seg opp bra det siste året, men er jo langt ifra så mange biler som på Notodden en bra kveld/natt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg