Gå til innhold

Fotoprosjekt:"Råning"

Ranger emnet

ChrisJohnsen

Anbefalte innlegg

Er jo en grunn til at Norsk Rånebilfestival holder til i Verdal også da;) hehe

Værdal er stedet.

Har vært i værdal noen helger denne måneden for å feste og kjøre bil.

Finnes ikke noe bedre sted spør du meg.

Var en kveld vi kjørte fem biler fra ørlandet, hvor jeg bor til værdal.

Vi kjente noen fra værdal, så vi samlet oss på hydron, og det ble et salig liv:)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergensområdet har vi Åsane, Sotra, Loddefjord, Os, Knarvik og Arna som hovedrånesteder... Hadde nok vært flere rånebiler i sentrum hadde det ikke vært for den $¤% brosteinen og de elendige veiene.

Hører visst også rykter om at VACN Bergen Lokallag har møter annenhver tirsdag på Arenum... :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier bare strømmen jeg.

jessheim er ingenting i forhold.

nå som sommeren kommer ruller den ene etter den andre japse,amcar og euro verstingen ut på veien.

masse 200sxer, V70R, 740\240 i flust.

sierra IST, cossie. supra, skyline.

alle vet jo hvor man ender opp etter er streetmeet i lillestrøm\oslo omegn. på strømmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier bare strømmen jeg.

jessheim er ingenting i forhold.

nå som sommeren kommer ruller den ene etter den andre japse,amcar og euro verstingen ut på veien.

masse 200sxer, V70R, 740\240 i flust.

sierra IST, cossie. supra, skyline.

alle vet jo hvor man ender opp etter er streetmeet i lillestrøm\oslo omegn. på strømmen..

Enig med deg Ealoken, og siden fyren er fra Oslo er det jo 15min kjøretur. Bare ta med kamera og dra til Strømmen en fredag eller lørdag kveld det :titties:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du lage et prosjekt om råning må vel trondheim under hot august nights være det ultimate.

det er da ALLE samles for den ene felles interessen. råning/cruising. Både med rånebiler og med amcar.

hele trondheim sentrum ligner omtrent mer på en parkeringsplass enn en by.

Dragrace på kvelden og cruising/utstillinger over hele byen på dagene... for dato, sjekk ut http://www.amcar.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider