M-Turbo Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 trenger sårt et koplingsskjema til 535i e34 m30 over hjærnen. skal montere data sprut å årker ikke å legge opp alt nytt :P Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Årsmodell? Med eller uten elektronisk gass-spejld styring? Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 det er en 92 mod...er elektronisk, men er bygd om til manuelt:P siden den sitter i en e28 :P vet du hvor jeg finner? Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg har noen skjemaer. Send meg en E-postadresse så sender jeg de til deg... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 raymond_s_lund@hotmail.com Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Har sendt mail. Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg