Hilmar Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 må si jeg gleder meg til å se amazonen ta form.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 VOLVO 1983: Turen gikk vel sørover ja tror jeg. Hunder å førr: begynner å bli passe gira selv også nå nåjah..:) Vi får vel til å ta oss en fest i den på sensommeren ja håper jeg..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbojenta Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Halsa er sørover ja, men så den faktisk i Kristiansund i dag :) stilig bil du hadde ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Bilen har nå fått tektylbehandling. Skal bli omlakkert i løpet av høsten.Skal også få felger, truetrack sperre, 531 topp og v70 turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg