Gå til innhold

impala 70mod. hjelp?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Selger sa og at motoren var bare tatt ut av en annen bil og satt i denne, derfor jeg må ta ledningsnett osv. men må dette inn og godkjennes, eller hva gjør jeg? han hadde og byttet til skivebrems fremme, men sa dette ikke trengte godkjenning, stemmer det?

Er ganske blank på dette området, så blir en del spørsmål;) hehe

- 91mod. Ford Sierra 2.0 DOCH (Solgt)

- 91mod. Audi 100 2,3E (Solgt)

- 90mod. BMW 520i (Til salgs)

- 04mod. Audi A3 1,9TDI (Nåværende bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det byr nok ikke på noe problemer. Denne bilen er garantert levert med 350v8. Hvis denne bilen er påbegynt ombygd fra 6'er til v8'er så trengs bremser (tydligvis alt montert), fjører og stabstag tilsvarende utgaver med v8'er for å få dette godkjent. Amcar.no kan hjelpe deg med dokumentasjon som du kan bruke hos biltilsynet.

Har tidligere bytta fra v6 til v8 i min 1980 malibu. Da dokumentarte amcar.no at bremsene var de samme, men jeg bytta til fjører foran, stabstag foran, bremsekraftforsterker, radiator/radiatorkappe og motorfester fra bil med v8.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, ja får vel bare jobba mer då:) alt handle om prioriteringer vet du;) men d e isje sikkert eg ska, må låna pengene av far å han likte isje heilt at bilen isje starta eingang, så me får se, hadde hvert skamfett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det byr nok ikke på noe problemer. Denne bilen er garantert levert med 350v8. Hvis denne bilen er påbegynt ombygd fra 6'er til v8'er så trengs bremser (tydligvis alt montert), fjører og stabstag tilsvarende utgaver med v8'er for å få dette godkjent. Amcar.no kan hjelpe deg med dokumentasjon som du kan bruke hos biltilsynet.

Har tidligere bytta fra v6 til v8 i min 1980 malibu. Da dokumentarte amcar.no at bremsene var de samme, men jeg bytta til fjører foran, stabstag foran, bremsekraftforsterker, radiator/radiatorkappe og motorfester fra bil med v8.

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, ja får vel bare jobba mer då:) alt handle om prioriteringer vet du;) men d e isje sikkert eg ska, må låna pengene av far å han likte isje heilt at bilen isje starta eingang, så me får se, hadde hvert skamfett!

Det skal mye til for at den ikke starter når du får kobla den opp. Med mindre det er totalt utslitt... Men en komplett motor kan du få for 5000kr her i norge uten prob

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mye til for at den ikke starter når du får kobla den opp. Med mindre det er totalt utslitt... Men en komplett motor kan du få for 5000kr her i norge uten prob

tror han tviler på at jeg klarer å montere å koble alt opp som det skal:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider