Gå til innhold

V 70

Ranger emnet

Isakine

Anbefalte innlegg

I norge finnes det V70 med 2.0-2,3-2,5L motoralternativer med en effekt på mellom 126 og 265Hk. Den motoren du snakker om heter B5254S og er på 2,5L og 170Hk. Selv har jeg en 2,0L med lavtrykksturbo og 180Hk orginal, er svært fornøyd med den motoren. Kan anbefale turbomotor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja leon kjør videre med tt'n din og drøm videre om en 2.5 Turbo 196 hk du, mens jeg kruser rundt i min nye V70grinchy

Men snakket med en fra bilia jessheim som beroliget meg litt.det var slik att 2l diesel motoren var en kommbinasjon, ellers på bensin var det lite ford deler..........og takk fa...for det:magic:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har selv en 98 v70 T5, 2,3l med automat.

Dette er en bil jeg liker godt og trives med.

Ved bykjøring og småkjøring er forbruket rundt 1,1-1,2 og på langtur, samt med tanke på å kjører litt økonomisk kommer jeg ned på 0,8.

Problemer jeg vet om:

-Bremesene på modeller med automat, mange bruker de lite og da ruster de.

-Lekkasje på olje retur fra turbo.

-Sete varmere.

-Panel for heving og senking av vinduene.

-Som nevnt, feste på eksos potten bak.

-Rust på bakluken, samt dårlig pakning ved skilt lyset.

-Innerdelen av bakluken løsner.

Det var vel det jeg kom på.

Mvh.

Urbanius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja leon kjør videre med tt'n din og drøm videre om en 2.5 Turbo 196 hk du, mens jeg kruser rundt i min nye V70grinchy

Men snakket med en fra bilia jessheim som beroliget meg litt.det var slik att 2l diesel motoren var en kommbinasjon, ellers på bensin var det lite ford deler..........og takk fa...for det:magic:

Drøm og drøm.. Gidder ikke kjøpe volvo igjen jeg før jeg får tak i pen V70 Awd R... Det andre blir for slapt:blah: Hehe... Lykke til med kjøp av bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider