Gå til innhold

Please hjelp, om stereo i golf 3

Ranger emnet

wanna-b

Anbefalte innlegg

Hei!

Skulle byttet ut cd spilleren i en golf 3,

i denne sitter det en blaupunkt spiller, type gammel,

med sånn stort "id-kort". eneste muligheten jeg har sett til å få den løs er

4 små hull, et i hvert hjørne.

aaaanelse om hvordan jeg får ut denne?

virker som noe som kom orginalt med bilen?

Jeg må også strekke strømkabel til bagasjen fra batteri.

Hvordan/hvor får jeg denne gjennom torpedoveggen?

Tusen takk for all hjelp på forhånd!

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg hadde også sånn spiller, veldig lett og fikse. Du bare kjører innom en VW sjappe, går til delelageret. Så får du låne med deg de pinnene ut i bilen, evt. kjøpe de for 20kr.

Ang. strømkabel, Ta av dekslene under rattstammen, og stikk en ståltråd opp i en av hullene der, så kommer den ut igjen i motorrommet:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så stikker du bare inn 4 spikere i de hullene og drar spilleren ut.

Kabeltrekk i en golf er veldig lett! letteste bilen jeg har trekt kabler i! er masse gummipropper i torpedoveggen du kan trekke igjennom

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritkult folkens! lett å komme til bak spilleren med signalkablene og eller?

takk!

Jepp, det er også lett! Om du skulle slite med å komme til så bare demonterer du hjula til varmeapparatet. da har du plenty med plass for å fikle bak der.

Midtkonsollen er også lett å demontere. jeg trakk signalkablene under teppet i midten.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er også lett! Om du skulle slite med å komme til så bare demonterer du hjula til varmeapparatet. da har du plenty med plass for å fikle bak der.

Midtkonsollen er også lett å demontere. jeg trakk signalkablene under teppet i midten.

Jepp. Eller enda lettere hvis du vil ha de helt ut til sidene, ta ut hanskerommet. Sitter i 4 skruer. Da kan du putte hele hånda inn bak spilleren og koble så mye du bare vil:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg opplever som "vanskelig" i en golf 3 er om du har 3 signalkabler, iso-kontakt ipbuss fra spiller osv så kan det bli lovlig trang bakom der, så da er det greit å demontere hanskerom slik at man kan komme bak spilleren og hjelpe den litt med å dra i ledninger samtidig som du fører den inn....

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider