Gå til innhold

Volvo verkstedsprogram

Ranger emnet

volvo_rider

Anbefalte innlegg

Hei

Eg lurer på om det er nokon som har klar å få tak i verkstedsprogrammet, eller deleprogrammet som volvoverkstadane brukar. VARDIS eller ka no det heiter. Det hadde vert nyttig å få tak i dette, fine eksplosjonsteikningar osv. Autodata er relativt dårlig på 700 serien.

Om det er nokon som har dette, så hadde det vert svært interessangt å få tak i det?!

NO REAL POWER, JUST TURBOSHIT...

Koffor skal alle liste opp alle bilane dei nåken gang har hatt nøkklane til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koblingsskjema hadde vert gull ja. Den lokale volvo sjappa kjenner meg på stemma når eg ringer. Har sikkert brukt 10 timar i telefonen med dei det siste halve året. Men no får eg låne bøkene deira og kopiere alt eg vil. men skulle hatt det sjøl

NO REAL POWER, JUST TURBOSHIT...

Koffor skal alle liste opp alle bilane dei nåken gang har hatt nøkklane til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anelse hva som er og ikke er i Vadis, har ikke fått igang en pc til formålet...

Men det å få tak i "bibelen" fra en forhandler hadde vært det beste...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får til å laste ned del 3 nå.. Jeg lurer også på hvordan det installeres...

Pakk ut filene vha winrar eller lignende. Du skal da få ett dvd-image. Så bruker du daemon-tools eller lignende til å mounte imaget, eventuelt så kan du brenne det ut. Så kjører du installasjonsprogrammet fra dvd'en og installerer på vanlig vis. Vær obs på at du har nok plass, rundt 4GB, siden installasjonsprogrammet ikke gir noen feilmeldinger.

Passord for å sette opp systemet finner du på dvd'en. Du må også stille klokka tilbake til før november 2004 hver gang du skal bruke programmet.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På disse filene er det best å bruke Daemon Tools...

For å bruke dette, må du kunne litt om pc.. men ikke mye, Det ER ikke vanskelig.

Har du Kaaza, DC++, eller hvilket fildelings-program du skulle hatt, så er det garantert noen som har Daemon Tools der.

Daemon Tools fungerer på følgende måte:

-Installasjonsprogramet lager "virituelle" DVD-stasjoner på pc'en din. (Plutselig har du 1-4 dvd-stasjoner til, selv om du fysisk bare har 1. de 1-4 andre er "kunstige/virituelle" dvd-stasjoner for å manipulere windows til å tro at fila du henter inn er en DVD.)

-Du "laster inn" fila på denne dvd-stasjonen via Daemon-tools som legger seg ved sidenav klokka nederst til høyre, og da starter Vadis som om det var en "vanlig" DVD-plate, selv om det egentlig bare er en "fil".

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider