Gå til innhold

Min 1986mod Volvo 745TIC

Ranger emnet

Volvo_stian

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått ordna litt, samt ødelagt litt:P

Snowcaps:DSC00096.jpg

Nye baklykter:DSC00102.jpg

Her er grøfta jeg var i, sovna av og dro bilen over veien og i grøfta, kræsja med den stolpen. Har også fått frieksos:

DSC00094.jpg

Knakk ene sprederfeste og mista lokket som står på leppa under frontfangern:DSC00095.jpg

Knust speile og ripa opp døra:

DSC00097.jpg

Knærta dørhåndtaket bak:

DSC00099.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. :) jævla skummelt og sovne mens du kjøre bil, eg sovna på vei til jobb en gang, låg i 120, plutslig kjente eg bilen vart so rar, kom so masse rare buldre lyda, låg so vitt uti ei grøft inne i en tunell.. vart litt stressa da med og få bilen på vegen att.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. :) jævla skummelt og sovne mens du kjøre bil, eg sovna på vei til jobb en gang, låg i 120, plutslig kjente eg bilen vart so rar, kom so masse rare buldre lyda, låg so vitt uti ei grøft inne i en tunell.. vart litt stressa da med og få bilen på vegen att.. :)

Ja, ganske hærslig følelse.. Æ våkna rett før den der stolpen, så æ røkka akkurat i rattet så æ ikke kjørte rett inn i den :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til å bli knall dette! men du hakke planer om å sparkle igjenn hulla i listene under frontlyktene etter viskerne?

Joda, har nok det.. Men fort og gæli vet du :P

må jo ha noe og tette igjenn med, men blir når lønninga kommer nå i neste mnd.. Men først og fremst 3" JT Flow, Luftfilter og Chip..

Prøver og få ordna meg add-on kit forran og nå :)

Håper dette blir bra, driver på, blåser opp nå så er ikke så lett og lakkere ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønner:p hakke tetta elr fjerna lykteviskerne mine enda sjøl:P hehe og takker:) faen det med skilte syntes jeg var ganske tøfft da! kanskje dem blei selgt i samma buttiken engang i tiden:P

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider