kentiver Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Sikkert vært oppe her før, men fant ikke når jeg søkte. Hvor langt kan dere kjøre på en full tank? Kan kjøre ca 53Mil, da er det både bykjøring og litt langkjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Sikkert vært oppe her før, men fant ikke når jeg søkte. Hvor langt kan dere kjøre på en full tank? Kan kjøre ca 53Mil, da er det både bykjøring og litt langkjøring. Kjører litt over 50mil på halv tank Bykjøring. Brukere på lavest 0.4, det inkluderes da litt langkjøring. - 1.6 gtd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Kjører vel ca 40 mil tenker jeg, med et forbruk på 0,8. Har vel muligens noe med kjøringa å gjøre, men kjører generelt nokså pent. 50 mil på halv tank må jo være sykt digg i disse lavpris-dieseldager :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 altså 100 mil pr tank? Fan har du noen som dytter deg eller?:P I vinter så var jeg helt nede på 34mil på en tank, men da tror jeg kjøringen hadde MYE å si:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Går jo en del mer bensin når man spinner rundt på snøføre hele dagen, det er klart. Morro å leke seg på vinterstid da :)Skulle hatt en A4 avant 1.8 TQ, men får vel klare meg med golfen inntil videre :driving Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 altså 100 mil pr tank? Fan har du noen som dytter deg eller?:P I vinter så var jeg helt nede på 34mil på en tank, men da tror jeg kjøringen hadde MYE å si:P nei, men kjører fint med bilen. 100mil pr tank er kanskje å ta i, men nesten det ja. Og hærlig er det når man fyller diesel hver uke,,,,, når tanken er halv etter cirka 50mil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 trur jeg ligger på ca 0.7 på mila på blanda kjøring. dvs 78Mil pr tank .. langkjøring er jeg nede i 0,6 på mila som da er 91mil pr tank.. dett med ekstrem snill kjøring og bensin bil :) tanken er da på 55 liter som alle andre golfer Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Meste jeg har fylt har vel vært noe sånt som 51 liter, da er det ikke all verdens bensin som ligger igjen ass.. :) Jeg hadde allikevel aldri klart å bruke 78 mil per tank slik som deg Housey :) Tror nok jeg klarer rundt 55 kanskje jeg.. Litt med kjøringa å gjøre sikkert, men også at jeg ikke har skiftet plugger osv på en stund. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg